Lea5236 Skrevet onsdag kl 22:12 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:12 (endret) Hei. Jeg og min samboer prøver å bli gravide, men problemet er bare at jeg har så uregelmessig mensen. Jeg hadde det senest for 2 måneder siden. Tok i dag en eggløsningstest bare for å se hvordan de lå ann,en klarer ikke helt å tolke den. Hva tenker dere? Hvordan legger jeg inn bilde her foresten? Endret onsdag kl 22:15 av Lea5236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:20 #2 Del Skrevet torsdag kl 00:20 ?? Anonymkode: c090f...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet torsdag kl 10:05 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:05 Når du skriver innlegg komme der opp nede legg til fil. Klikk den og finn bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet torsdag kl 10:18 #4 Del Skrevet torsdag kl 10:18 Du får ikke lagt inn bilde hvis du er helt ny her. Du må skrive et visst antall innlegg før du kan legge til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet torsdag kl 10:36 #5 Del Skrevet torsdag kl 10:36 Lea5236 skrev (12 timer siden): Hei. Jeg og min samboer prøver å bli gravide, men problemet er bare at jeg har så uregelmessig mensen. Jeg hadde det senest for 2 måneder siden. Tok i dag en eggløsningstest bare for å se hvordan de lå ann,en klarer ikke helt å tolke den. Hva tenker dere? Hvordan legger jeg inn bilde her foresten? Du kan su sånn at begge strekene må vlte sterke for at den kan positive. Det jeg mener med kan er at en positiv test betyr bare at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Google positive test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå