AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:38 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:38 Har du gjort det? Og evt hvorfor gjorde du det? Jeg har nettopp funnet ut at kjæresten min (snart samboer) har hatt analsex, selv om han flere ganger har sagt til meg at det har han aldri prøvd. Kan ikke helt forstå motivasjonen til å gjøre det. Anonymkode: ea00e...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:46 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:46 Mann her. Kan ikke se for meg annen motivasjon, enn at han tenker at du vil gi ham den opplevelsen da? Han tør ikke spørre direkte. Anonymkode: faa96...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:01 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:01 Samme gjorde exen min! I ettertid har jeg funnet ut at han har løyet om mye da. Aner ikke hvorfor han løy om sex. Jeg hadde ikke spurt engang. Vi snakket om analsex, og han spurte meg om jeg hadde prøvd. Noe jeg hadde. Og så sa han at han ikke hadde det. Noe som viste seg å ikke stemme. Rart Anonymkode: 6abd6...062 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:12 #4 Del Skrevet torsdag kl 00:12 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mann her. Kan ikke se for meg annen motivasjon, enn at han tenker at du vil gi ham den opplevelsen da? Han tør ikke spørre direkte. Anonymkode: faa96...e1c Alledeles ikke 😅 higer ikke etter analsex, men har en "ja det kan vi prøve" holdning til det meste. Han har hatt en del sexpartnere opp gjennom årene, så vil si det er mer overraskende at han sier han ikke har prøvd det før. Anonymkode: ea00e...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå