AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:34 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:34 Dama mi rumpeskvetter, og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det. Når vi har sex, kommer det sivende brun rumpeskvette, og jeg mister lysten. Hun er også en sitte dame, så jeg må hele tiden unnskylde meg for vondt for ansikt holding dessverre. Anonymkode: b9aa3...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:35 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:35 Oi, så kjipt... stakkars dere begge.. Hva tenker du å gjøre? Anonymkode: 5e2a0...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:35 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:35 Hæ? Hva i allverden snakker du om? Skriv så vi kan forstå hva du mener. lekker hun avføring under sex? Anonymkode: d7c47...e15 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet onsdag kl 21:36 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:36 Det der driter jeg i... 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:38 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:38 Kan du prøve å formulere deg forståelig? Anonymkode: 44598...9f0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:40 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:40 Rumpeskvette?? Sitte dame? Sitter hun for mye? Hvorfor får du vondt i ansiktet? Anonymkode: 59980...58d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:42 #7 Del Skrevet onsdag kl 21:42 Kristus på krykker. Jeg er velsignet med en intelligens som ligger godt over gjennomsnittet, men dette innlegget skjønte jeg ikke bæret av. Anonymkode: 3643c...82e 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet onsdag kl 21:43 #8 Del Skrevet onsdag kl 21:43 Mener sikkert Rumpesvette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:14 #9 Del Skrevet onsdag kl 22:14 Kanskje hun har hemorider? Eller analprolaps? Anonymkode: d565d...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:57 #10 Del Skrevet onsdag kl 22:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rumpeskvette?? Sitte dame? Sitter hun for mye? Hvorfor får du vondt i ansiktet? Rumpeskvette under sex, hun like å sitte på ansiktet mitt for oral, det synes jeg noe om nå, liker ikke vil fortelle uten å såre Anonymkode: b9aa3...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:03 #11 Del Skrevet onsdag kl 23:03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rumpeskvette under sex, hun like å sitte på ansiktet mitt for oral, det synes jeg noe om nå, liker ikke vil fortelle uten å såre Anonymkode: b9aa3...736 Men hva er rumpeskvette? Anonymkode: 19267...e80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:05 #12 Del Skrevet onsdag kl 23:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rumpeskvette under sex, hun like å sitte på ansiktet mitt for oral, det synes jeg noe om nå, liker ikke vil fortelle uten å såre Anonymkode: b9aa3...736 Hvis det kommer avføring ut av rumpa hennes når hun sitter på fjeset ditt kan jeg forstå at du blir kvalm. Dette vet hun tydeligvis ikke at skjer, for da hadde hun ikke gjort det. Det er ikke vanlig at det renner avføring ut av anus, så dette kan jo være tegn på at det feiler henne noe. Ville tatt det opp på en pen måte neste gang at "ops nå kom det noe greier ut" så hun blir klar over det. Trenger ikke si at du syns det var ekkelt eller noe, bare informer henne om det. Anonymkode: 91943...d88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:38 #13 Del Skrevet onsdag kl 23:38 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvis det kommer avføring ut av rumpa hennes når hun sitter på fjeset ditt kan jeg forstå at du blir kvalm. Dette vet hun tydeligvis ikke at skjer, for da hadde hun ikke gjort det. Det er ikke vanlig at det renner avføring ut av anus, så dette kan jo være tegn på at det feiler henne noe. Ville tatt det opp på en pen måte neste gang at "ops nå kom det noe greier ut" så hun blir klar over det. Trenger ikke si at du syns det var ekkelt eller noe, bare informer henne om det. Anonymkode: 91943...d88 Jeg ville definitivt ikke tatt det opp under akten. Det hadde i alle fall for meg vært døden for sex på veldig veldig lenge. Ta det heller forsiktig opp senere. Anonymkode: 83e9b...4ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:41 #14 Del Skrevet onsdag kl 23:41 0/10 Anonymkode: 733d8...d98 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:47 #15 Del Skrevet onsdag kl 23:47 Herregud…. For at det skal sive, må det være tyntflytende og hun må ha problemer med lukkemuskelen. Ingen dame ved sine fulle fem ville IKKE ha lagt merke til dette. 0/10 til deg mao Anonymkode: a0a4f...d60 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:05 #16 Del Skrevet torsdag kl 02:05 Hvis hun jevnlig siver avføring, og ikke har en diagnose, så trenger hun legetilsyn. Anonymkode: 1bec6...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:26 #17 Del Skrevet torsdag kl 02:26 Maskinfører skrev (4 timer siden): Mener sikkert Rumpesvette Hvorfor tror du det? Det høres jo helt usannsynlig ut at det er det som menes Anonymkode: ebfbb...b59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:33 #18 Del Skrevet torsdag kl 02:33 Hhahah for en tråd🤭 Anonymkode: 7c612...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet torsdag kl 03:11 #19 Del Skrevet torsdag kl 03:11 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hhahah for en tråd🤭 Anonymkode: 7c612...fc5 Tror ikke TS synes det er så morsomt hvis det faktisk kommer avføring ut under oralsex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet torsdag kl 09:26 #20 Del Skrevet torsdag kl 09:26 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor tror du det? Det høres jo helt usannsynlig ut at det er det som menes Anonymkode: ebfbb...b59 Aner ikke har hørt om rumpesvette men ikke rumpeskvette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå