AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Del Skrevet 1. januar Hva var det verste du gjorde i 2024? Jeg ble skikkelig forbanna på ungen min som aldri sovner og etter å ha bært henne tilbake til senga kanskje 70 ganger holdt jeg henne hardt fast og fråda nesten da jeg sa at hun ikke fikk lov å gå ut av senga noe mer. Hun sovna ikke av det, bare gråt ennå mer. Anonymkode: 53289...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Del Skrevet 1. januar Sånn gjør man ikke Anonymkode: bf057...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Del Skrevet 1. januar Skal vi begynne å skryte av dårlige ting vi har gjort mot barna å få en pokal? Kvinneguiden ass...... Anonymkode: bf057...473 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva var det verste du gjorde i 2024? Jeg ble skikkelig forbanna på ungen min som aldri sovner og etter å ha bært henne tilbake til senga kanskje 70 ganger holdt jeg henne hardt fast og fråda nesten da jeg sa at hun ikke fikk lov å gå ut av senga noe mer. Hun sovna ikke av det, bare gråt ennå mer. Anonymkode: 53289...3af Fy, så forferdelig gjort! Og det er bare idiotisk å lage en tråd for å fortelle sånt som dette! Anonymkode: e51b7...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Del Skrevet 1. januar Holdt henne hardt? Du må seriøst jobbe med deg selv. Anonymkode: 7d5cc...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #6 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva var det verste du gjorde i 2024? Jeg ble skikkelig forbanna på ungen min som aldri sovner og etter å ha bært henne tilbake til senga kanskje 70 ganger holdt jeg henne hardt fast og fråda nesten da jeg sa at hun ikke fikk lov å gå ut av senga noe mer. Hun sovna ikke av det, bare gråt ennå mer. Anonymkode: 53289...3af Neste gang kan du jo prøve å legge deg sammen med henne? Anonymkode: 66a94...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #7 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Holdt henne hardt? Du må seriøst jobbe med deg selv. Anonymkode: 7d5cc...3e6 Ja, det var virkelig et bunnpunkt for meg. Hardt var kanskje en overdrivelse, men jeg holdt i noen sekunder slik at hun ikke kom seg løs fra senga. Følte meg helt forferdelig i alle fall og det ble en vekker for at jeg må endre på noen ting. Har heldigvis ikke skjedd etterpå, dette er noen måneder siden. Ts Anonymkode: 53289...3af 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #8 Del Skrevet 1. januar Jeg har mast for mye på ungdommen min. Jeg vil være støttende, men ender opp med å bekymre meg og mase. Jeg vil liksom være i forkant av problemene.. Anonymkode: 0738c...d05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #9 Del Skrevet 1. januar Kunne du ikke sitte der med henne? Anonymkode: e19d3...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar Folkens: dette er åpenbart ment som en deletråd. Slutt å angripe TS! Fuckings fjotter. Gutten min har fått interesse for lego og jeg har seriøst aldri hjulpet han med byggingen hans når han ber om hjelp. Han blir så himla sur når jeg skal hjelpe og jeg bare orker ikke det. Anonymkode: 7c35d...a42 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #11 Del Skrevet 1. januar Ts, sånn kan skje. Mitt mindre stolte øyeblikk var da jeg slo hardt i bordet fordi ungene bråkte noe voldsomt og ikke hørte etter de første gangene de fikk beskjed om å dempe seg. De ble stille Anonymkode: 4ea38...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #12 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, det var virkelig et bunnpunkt for meg. Hardt var kanskje en overdrivelse, men jeg holdt i noen sekunder slik at hun ikke kom seg løs fra senga. Følte meg helt forferdelig i alle fall og det ble en vekker for at jeg må endre på noen ting. Har heldigvis ikke skjedd etterpå, dette er noen måneder siden. Ts Anonymkode: 53289...3af Dagens foreldre er for pysete når det gjelder ågo ingene konsekvenser. Du gjorde ikke noe galt. Ikke hør på mammapolitiet. Anonymkode: 5b581...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå