Honningmor Skrevet torsdag kl 23:16 #41 Del Skrevet torsdag kl 23:16 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 22.22): Jeg må ta botox i panna da dette er det eneste som hjelper panne migrenen min og lindrer kluster hodepinen. Alt annet har dessverre ikke funka, så dette var siste forsøk. Jeg har mimikk i ansiktet for det om, bare rynkene i panna har forsvunnet. Men går an å lese Ansikts uttrykkene mine for det. Det spørs hvem du går til og hvor mye du tar for hvergang. Dessverre har du mange som mister helt synet av hvordan de ser ut til slutt. Anonymkode: 2bc92...f40 Botox i panna mot kluster? Jeg er diagnostisert med kluster og har aldri fått høre noe som helst om det. Jeg kan skjønne at stramme muskler i nakken kan forårsake migrene eller kluster, men ikke i panna? Mener ikke være teit, prøver bare å forstå siden kluster ødelegger livet mitt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:43 #42 Del Skrevet fredag kl 00:43 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 22.08): Forskjell på litt, moderat, mye og for mye, vet du😉 Anonymkode: 5d5e5...1a6 Nei synes med en gang og leppene får en rar form. Amorbue, kantsiden på overleppen osv mange måter å se det på. Folk som selv har naturlig store lepper der det lett. Anonymkode: 61e8b...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:48 #43 Del Skrevet fredag kl 00:48 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 22.22): Jeg må ta botox i panna da dette er det eneste som hjelper panne migrenen min og lindrer kluster hodepinen. Alt annet har dessverre ikke funka, så dette var siste forsøk. Jeg har mimikk i ansiktet for det om, bare rynkene i panna har forsvunnet. Men går an å lese Ansikts uttrykkene mine for det. Det spørs hvem du går til og hvor mye du tar for hvergang. Dessverre har du mange som mister helt synet av hvordan de ser ut til slutt. Anonymkode: 2bc92...f40 Du kan søke legen din om å prøve psylocibin cubensis, eller medisinsk marihuana ,da clusterhodepine er en av få tilstander Norge har godkjent dette for. Kjenner selv til ei som får det pga selvmordshodepine,et nytt liv. Anonymkode: 61e8b...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:49 #44 Del Skrevet fredag kl 00:49 Honningmor skrev (1 time siden): Botox i panna mot kluster? Jeg er diagnostisert med kluster og har aldri fått høre noe som helst om det. Jeg kan skjønne at stramme muskler i nakken kan forårsake migrene eller kluster, men ikke i panna? Mener ikke være teit, prøver bare å forstå siden kluster ødelegger livet mitt snart. Se innlegget mitt over. Har du diagnosen er du kvalifisert. Fastlegen din kan hjelpe deg å søke. Endret livet til hun jeg kjenner. Lykke til. Anonymkode: 61e8b...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:57 #45 Del Skrevet fredag kl 00:57 Anonymbruker*** skrev (14 timer siden): Det er merkelig at fillers av ulike slag er så synlig og ødeleggende for utseende til flere blant verdens mest priviligerte mennesker, som jeg regner med går til de mest ettertraktede fagpersonene innenfor feltet, dersom et feilfritt resultat skal være usynlig. Kun på kg jeg har sett det påstått at perfekte fillers er umulig å se forresten. Dette er åpenbart en godt skjult hemmelighet. Kanskje de det gjelder burde dele hemmeligheten sin med Hollywood stjerner Jennifer Lawrence, Courteney Cox, Madonna osv osv. som har ødelagt sin naturlige skjønnhet for å stagge den uunngåelige aldringsprosessen samfunnet har så fobi mot. Det er faktisk ganske psykt at det i enkelte kretser har blitt like normalt å sprøyte inn nervegift i ansiktet som å gå til frisøren. Jeg drømmer om den dagen kvinne kan bære sine alderstegn med stolthet. De er faktisk tegn på erfaring, levd liv og modenhet. Både kvinner og menn som bærer alderen med stolthet er tiltrekkende. Det sier mye om selvtillit og personlighet også. Man er trygg nok til å stå i alderen. Smilerynker er noe av det mest sjarmerende som finnes. Kidman og Courtney Cox er så stramme i ansiktet at det tar fokuset vekk fra handlingen dessverre. Anonymkode: 61e8b...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå