AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:05 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:05 Jeg har ingenting i mot om noen bruker botex eller filler, bare så det er klart. Men helt ærlig… er det bare jeg som reagerer på folk som - etter min mening - har fullstendig ødelagt seg selv 😕 Leppene er altfor store og oppblåste. Ansiktet er helt unaturlig. Ser på kjente på TV eller bare slik generelt … bare jeg som ser at det ikke er pent? Jeg er i blant helt sjokkert 🙈 Hvorfor jeg bryr meg? Vel er i slutten av 30 årene og trenger å stramme masken litt. Men når jeg ser på disse dukkene, er jeg livredd for å prøve noe lignende. Ser jo så falskt ut og alle ser like ut. Jeg gjør ansikts massasje og satser heller på det naturlige, tror jeg 🥰 Anonymkode: 3efab...61d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:08 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:08 Forskjell på litt, moderat, mye og for mye, vet du😉 Anonymkode: 5d5e5...1a6 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet onsdag kl 21:12 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:12 Jeg har noe imot det. Jeg syns det er synd at det normaliseres, og alle som Får utført inngrep bidrar til denne overfladiske objektifiserende fordummende idiotien. og personlig syns jeg de ser like dumme og falske ut med de Restylane leppene sine, for ikke å nevne alt annet. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:13 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:13 Jeg reagerer stort sett ikke. Det var ett tilfelle, hvor vedkommende hadde så mye botox og ting i ansiktet at virkelig ALL mimikk var vekk. Jeg reagerte ganske sterkt rett og slett fordi det opplevdes dypt ubehagelig å på ingen måte klare å lese noe ikke-verbal kommunikasjon, som jo er storparten av all kommunikasjon. Det var akkurat som å snakke med noen med maske på. Dette har jeg heldigvis bare opplevd én gang. Ellers er jeg livredd for at mine jenter skal ødelegge ansiktene sine med slikt som dette. Men hva alle andre der ute gjør med kroppen sin og ansiktene sine gir jeg stort sett en god beng i😅 Anonymkode: d1bb7...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:15 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:15 Jeg tar litt botox i panna 2 ganger i året, og en gang for flere år siden filler mot rynker i overleppa. Ser fortsatt ikke ut som Nicole Kidman eller ut som ei and...men jeg ser bare ikke fullt så rynkete og dradd ut som jeg ellers ville ha gjort. (K 50) Anonymkode: f9f32...6ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:17 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:17 Greien med Botox og fillers er at du kun ser det hvis det er mislykket og/eller for mye. Hvis det er bra for resultat er det også usynlig. Anonymkode: d762d...7e0 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:18 #7 Del Skrevet onsdag kl 21:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tar litt botox i panna 2 ganger i året, og en gang for flere år siden filler mot rynker i overleppa. Ser fortsatt ikke ut som Nicole Kidman eller ut som ei and...men jeg ser bare ikke fullt så rynkete og dradd ut som jeg ellers ville ha gjort. (K 50) Anonymkode: f9f32...6ff Det høres ut som du har funnet en god balanse 🥰 På ingen måte meningen å støte noen. Anonymkode: 3efab...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet onsdag kl 21:19 #8 Del Skrevet onsdag kl 21:19 (endret) Tror mange desverre ser jeg blinde på egen naturlige skjønnhet etterhvert. I speilet ser de bare feil og aldri de fine trekkene de har. Så baller det på seg med flere og flere feil. Endret onsdag kl 21:19 av Macro 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:20 #9 Del Skrevet onsdag kl 21:20 Det ser ofte ikke bra ut, særlig lepper. (Og nei, du er selvsagt ikke alene om å tenke det). Anonymkode: 3de12...041 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:21 #10 Del Skrevet onsdag kl 21:21 Misanthropis skrev (8 minutter siden): Jeg har noe imot det. Jeg syns det er synd at det normaliseres, og alle som Får utført inngrep bidrar til denne overfladiske objektifiserende fordummende idiotien. og personlig syns jeg de ser like dumme og falske ut med de Restylane leppene sine, for ikke å nevne alt annet. Men alle gjør jo noe i disse dager. Mange farger håret. De fleste har brukt regulering. Har man utstående ører som barn korrigeres det med en rask operasjon. Ingen har kul på nesa lenger - det blir raskt fjernet kirurgisk i ung alder. Og mye mer. Anonymkode: 3c007...39a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 21:22 #11 Del Skrevet onsdag kl 21:22 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har ingenting i mot om noen bruker botex eller filler, bare så det er klart. Men helt ærlig… er det bare jeg som reagerer på folk som - etter min mening - har fullstendig ødelagt seg selv 😕 Leppene er altfor store og oppblåste. Ansiktet er helt unaturlig. Ser på kjente på TV eller bare slik generelt … bare jeg som ser at det ikke er pent? Jeg er i blant helt sjokkert 🙈 Hvorfor jeg bryr meg? Vel er i slutten av 30 årene og trenger å stramme masken litt. Men når jeg ser på disse dukkene, er jeg livredd for å prøve noe lignende. Ser jo så falskt ut og alle ser like ut. Jeg gjør ansikts massasje og satser heller på det naturlige, tror jeg 🥰 Anonymkode: 3efab...61d For å være helt ærlig så tror jeg dem blir litt avhengige av det. På meg virker det nesten litt slik. Skal ikke si det for sikkerhet for jeg kjenner ikke disse menneskene. Det er den eneste grunnen til at jeg kan klare å forstå grunnen til at noen mennesker velger å gjøre slikt mot seg selv, og at det ser ut som dem ikke klarer å stoppe. Husker jeg så på et tv program som heter "Butched" sammen med barna mine. Der var det en fyr som ville ha mer fyll i leppene sine. De nektet å hjelpe han for at de sa rett til ham at de var redd leppene hans ikke ville tåle påkjenningen. At de ville sprekke. Dette var en fyr som hadde operert inn mange slags implantater i kroppen for at det skulle se ut som muskler. Jeg kjenner at jeg vil heller ha en dvask mammakropp framfor noe slikt. Jeg er glad i kroppen min og den fungerer heldigvis slik den skal. Det er jeg veldig takknemlig for 💕 Folk er ulike og må få lov til å gjøre som dem vil. Er deres penger og deres kropp. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:22 #12 Del Skrevet onsdag kl 21:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg reagerer stort sett ikke. Det var ett tilfelle, hvor vedkommende hadde så mye botox og ting i ansiktet at virkelig ALL mimikk var vekk. Jeg reagerte ganske sterkt rett og slett fordi det opplevdes dypt ubehagelig å på ingen måte klare å lese noe ikke-verbal kommunikasjon, som jo er storparten av all kommunikasjon. Det var akkurat som å snakke med noen med maske på. Dette har jeg heldigvis bare opplevd én gang. Ellers er jeg livredd for at mine jenter skal ødelegge ansiktene sine med slikt som dette. Men hva alle andre der ute gjør med kroppen sin og ansiktene sine gir jeg stort sett en god beng i😅 Anonymkode: d1bb7...548 Jeg må ta botox i panna da dette er det eneste som hjelper panne migrenen min og lindrer kluster hodepinen. Alt annet har dessverre ikke funka, så dette var siste forsøk. Jeg har mimikk i ansiktet for det om, bare rynkene i panna har forsvunnet. Men går an å lese Ansikts uttrykkene mine for det. Det spørs hvem du går til og hvor mye du tar for hvergang. Dessverre har du mange som mister helt synet av hvordan de ser ut til slutt. Anonymkode: 2bc92...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:25 #13 Del Skrevet onsdag kl 21:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må ta botox i panna da dette er det eneste som hjelper panne migrenen min og lindrer kluster hodepinen. Alt annet har dessverre ikke funka, så dette var siste forsøk. Jeg har mimikk i ansiktet for det om, bare rynkene i panna har forsvunnet. Men går an å lese Ansikts uttrykkene mine for det. Det spørs hvem du går til og hvor mye du tar for hvergang. Dessverre har du mange som mister helt synet av hvordan de ser ut til slutt. Anonymkode: 2bc92...f40 Alt med måte, som Willoch sa. Bra du har funnet noe som funker, for clusterhodepine høres helt ubeskrivelig grusomt ut❤️ Godt det finnes hjelp. Anonymkode: d1bb7...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 21:25 #14 Del Skrevet onsdag kl 21:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg må ta botox i panna da dette er det eneste som hjelper panne migrenen min og lindrer kluster hodepinen. Alt annet har dessverre ikke funka, så dette var siste forsøk. Jeg har mimikk i ansiktet for det om, bare rynkene i panna har forsvunnet. Men går an å lese Ansikts uttrykkene mine for det. Det spørs hvem du går til og hvor mye du tar for hvergang. Dessverre har du mange som mister helt synet av hvordan de ser ut til slutt. Anonymkode: 2bc92...f40 Det blir noe annet. Dette er jo en medisinsk grunn. Tenker mer på de der ansiktet er totalt forandret fra det opprinnelige. Noen mennesker er jo ikke til å kjenne igjen. Da begynner det å bli skummelt synes jeg... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:40 #15 Del Skrevet onsdag kl 21:40 For ikke å snakke om at veldig mange ser seg blinde. Har en mor på fotballen til datteren min og hun ser ut som en speilblank gakk-gakk. Men det er jo åpenbart at hun syns hun ser fin ut, og at hun ikke skjønner at absolutt alle ser at hun legger igjen titusenvis av kroner på nervegift og fillers på klinikker hvert år. Har også en kollega med ducklips, hun tror sikkert at det ser naturlig ut men det gjør det virkelig ikke 😳 Men jeg ser det definitivt mest på unge kvinner. Lys hud og og lyst hår, og tykke, svarte bustekoster av noen plastøyenvipper limt fast. Overlepper som ser ut som nebb fra siden. Det ser jo bare helt merkelig ut, og styggedommen skal jo finansieres også 💸💸 Anonymkode: d289d...f2b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:49 #16 Del Skrevet onsdag kl 21:49 Det ser forferdelig ut. Man tar et lite stykke av ansiktet og gjør noe med det, mens resten av ansiktet henger og slenger. Anonymkode: eb7d3...f10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet onsdag kl 22:19 #17 Del Skrevet onsdag kl 22:19 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): For ikke å snakke om at veldig mange ser seg blinde. Har en mor på fotballen til datteren min og hun ser ut som en speilblank gakk-gakk. Men det er jo åpenbart at hun syns hun ser fin ut, og at hun ikke skjønner at absolutt alle ser at hun legger igjen titusenvis av kroner på nervegift og fillers på klinikker hvert år. Har også en kollega med ducklips, hun tror sikkert at det ser naturlig ut men det gjør det virkelig ikke 😳 Anonymkode: d289d...f2b Men hvis de føler seg bra, hva har det å si hva andre synes? Jeg synes det i det store perspektivet er tragisk at vi har fått et så utseendefokusert samfunn at denne type inngrep er så normalisert og lett tilgjengelig. Men det betyr ikke at det er greit å rakke ned på enkeltmenneskers valg for seg selv - det er noe dobbeltmoralsk over å kritisere andres utseendefokus ved å kritisere utseende deres... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:59 #18 Del Skrevet onsdag kl 22:59 Daria skrev (38 minutter siden): det er noe dobbeltmoralsk over å kritisere andres utseendefokus ved å kritisere utseende deres... Den du siterer kritiserer jo ikke andres utseendefokus, bare andres utseende. Ergo ingen dobbeltmoral. Anonymkode: eb7d3...f10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet onsdag kl 22:59 #19 Del Skrevet onsdag kl 22:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men alle gjør jo noe i disse dager. Mange farger håret. De fleste har brukt regulering. Har man utstående ører som barn korrigeres det med en rask operasjon. Ingen har kul på nesa lenger - det blir raskt fjernet kirurgisk i ung alder. Og mye mer. Anonymkode: 3c007...39a Absolutt, og jeg er helt enig i at det alltid har vært mulig å pynte litt på ting. Men mengden mulige inngrep, er nå enormt mye større, og det finnes mye mer inngripende og medisinsk «alvorligere» enn tidligere, og det øker stadig på i hva man fikser på. for ikke å snakke om some, influensere og dermed den ekstra markedsføringen unge direkte utsettes for i dag, hver dag, på telefonen fra tidlig til sent! Dette blir bare ytterligere forsterket når det blir så normalisert som i dag. Og det gjør meg oppriktig trist at unge ikke lenger har ett eneste ekte, sårbart og prestasjonsfritt sekund igjen i livet sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:59 #20 Del Skrevet torsdag kl 06:59 Misanthropis skrev (9 timer siden): Jeg har noe imot det. Jeg syns det er synd at det normaliseres, og alle som Får utført inngrep bidrar til denne overfladiske objektifiserende fordummende idiotien. og personlig syns jeg de ser like dumme og falske ut med de Restylane leppene sine, for ikke å nevne alt annet. Jeg syns også at det er ekstremt trist at det normaliseres, spesielt blant unge. Jeg var medlem hos en gruppe som hjalp barnefamilier til jul og der ble det spurt etter "behandling" for tenåringsdøtrene som var de eneste i klassen som ikke hadde falske negler og extentions. De ønsket å få dette fordi de opplevde utenforskap på grunn av dette. Det var skikkelig trist, syns jeg. Anonymkode: 78152...388 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå