AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:50 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:50 To voksne som planlegger ferie i 2 uker fra ca 15/20 juni - sol, sommer, kort vei til Strand, og sentrum kanskje maks 1 km. Hvor ville dere anbefalt å reise med et budsjett på ca 30000,- ? Da tenker vi for fly/bosted. Eg eneste jeg ønsker er god madrass pga rygg problemer- forslag? Anonymkode: 8659a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:11 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:11 Bath, Gdansk, Sopot, Ibiza, Anonymkode: 04c7a...4df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet onsdag kl 22:19 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:19 Kvar som helst i Italia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campine Skrevet torsdag kl 01:17 #4 Del Skrevet torsdag kl 01:17 Thailand. Mitt favoritt-reisested🙂 Gjerne Phuket. Her er det enkelt å komme til, rimelige hotell og ikke så ille priser på restauranter. Er nok eneste land utenfor Europa jeg tør dra alene til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:20 #5 Del Skrevet torsdag kl 07:20 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bath, Gdansk, Sopot, Ibiza, Anonymkode: 04c7a...4df Bath? Hvor er det? ellers har jeg faktisk tenkt på Gdansk eller Sopot? Fly og hotell hver for seg? Anonymkode: 8659a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:21 #6 Del Skrevet torsdag kl 07:21 Stormur skrev (9 timer siden): Kvar som helst i Italia. Ja Italia frister, men virker dyrt? Hvilket sted ville du reist? Anonymkode: 8659a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:23 #7 Del Skrevet torsdag kl 07:23 Campine skrev (6 timer siden): Thailand. Mitt favoritt-reisested🙂 Gjerne Phuket. Her er det enkelt å komme til, rimelige hotell og ikke så ille priser på restauranter. Er nok eneste land utenfor Europa jeg tør dra alene til. Men jeg trodde det var mye regn der på sommeren? Anonymkode: 8659a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaskeklut1 Skrevet torsdag kl 07:34 #8 Del Skrevet torsdag kl 07:34 Meg og min kone var på Malta for noen år siden, og det var helt fantastisk! Vi var der i november, så det var ikke så mange andre turister. Jeg har hørt at det kan være litt crowded om sommeren, men det er vel kanskje ikke så mange som har startet ferie i midten av juni, når dere tenker å dra. Ellers kan jeg virkelig anbefale Albania. Der var vi i sommer, og der var det latterlig billig. Vi bodde på et fem stjernes hotell i Durres med egen strand i fem netter, og det kostet ca 9000 (inkludert frokost hver dag), Dessuten var Durres en utrolig hyggelig by. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet torsdag kl 07:36 #9 Del Skrevet torsdag kl 07:36 Portugal kanskje? Dit har jeg lyst til å reise. Evt Albania med tanke på at det er svært rimelig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:55 #10 Del Skrevet torsdag kl 07:55 Det er litt vanskelig, med det budsjettet. Du bør nok se mot lavkostland, og steder der billigselskapene flyr direkte. Og det kommer jo an på hvor du flyr fra. Jeg er veldig glad i Nice eller Barcelona, da man også har et rikt utvalg av gode restauranter, mye å finne på i området, og storby. Men om dere i hovedsak vil ha sol og bad er Albania og Sopot gode forslag. Spania er rimeligere enn Italia og Frankrike, men kan bli ulidelig varmt om sommeren. Ser malta er nevnt, der trives vi også godt. For seng anbefaler jeg å bruke booking.com eller tripadvisor. Jeg pleier å legge inn alle kriteriene, ønsket rating, budsjett, etc. Gå til anmeldelsene, og så søke på det som er viktig for meg. Som "parking", "pool" og så videre. Da får du raskt oversikten av om det er noe mange er misfornøyd med. Anonymkode: 3e8d9...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:58 #11 Del Skrevet torsdag kl 07:58 Montenegro? Anonymkode: 3745e...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:58 #12 Del Skrevet torsdag kl 07:58 Øyhopping i Kykladene ❤️🇬🇷 Anonymkode: abc91...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet torsdag kl 08:05 #13 Del Skrevet torsdag kl 08:05 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja Italia frister, men virker dyrt? Hvilket sted ville du reist? Anonymkode: 8659a...12b Kjem an på kor stor by du vil ha. Billigast i sør, dyrast i Toscana og generelt i nord. Ville flydd til Roma og tatt toget sørover. Sjekk feks Gaeta på Airbnb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:17 #14 Del Skrevet torsdag kl 08:17 Når man reiser på budsjett er det smart å tenke destinasjoner utenom knutepunktene, der det går mange direktefly. Pleier alltid å leie bil. Det koster jo litt, men man får sett mye mer, og man kan stoppe og bo på steder der prisene ikke er drevet opp. Anonymkode: 3e8d9...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:52 #15 Del Skrevet torsdag kl 14:52 Kan husvogn være noe? Vi leide en husvogn ved Gardasjøen - last minutte, junideal gjennom Booking.com sist sommer. Vi betalte 11.000 kr for en uke, men vi var 4 personer. Vi hadde både tilgang på strand og basseng. Baldorino, het området vi bodde på. Du kan ta fly til Verona og buss til Gardasjøen, tar en times tid. Det er mange adganger pr dag. Ville lagt inn en dag eller to i Verona også. Anonymkode: 69c6d...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet torsdag kl 14:58 #16 Del Skrevet torsdag kl 14:58 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bath? Hvor er det? ellers har jeg faktisk tenkt på Gdansk eller Sopot? Fly og hotell hver for seg? Anonymkode: 8659a...12b Bath ligger i Storbritania, i nærheten av Bristol. Ikke en kystby og neppe det du ønsker deg. Opphavet til byens navn var at romerne bygde romerske bad der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 16:05 #17 Del Skrevet torsdag kl 16:05 Vi reiser tre uker til Kroatia i sommer, leier en leilighet der, rett ved stranden. Vi kommer til å ta bilturer til blant annet Montenegro, Bosnia-Herzegovina etc. Vi betaler 22 000 kr for leiligheten i 3 uker, og 6000 kr for flybillettene (for 2 stk). Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:06 #18 Del Skrevet torsdag kl 16:06 Albania er rimelig. Anonymkode: 8bdd8...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:11 #19 Del Skrevet torsdag kl 16:11 Kroatia. Anonymkode: 4f464...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:12 #20 Del Skrevet torsdag kl 16:12 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når man reiser på budsjett er det smart å tenke destinasjoner utenom knutepunktene, der det går mange direktefly. Pleier alltid å leie bil. Det koster jo litt, men man får sett mye mer, og man kan stoppe og bo på steder der prisene ikke er drevet opp. Anonymkode: 3e8d9...5b0 Godt tips! Man får så mye mer ut av ferien med leiebil. Anonymkode: 4f464...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå