AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:48 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:48 Sitat Noen å anbefale? Få testet tungmetaller, pH verdier, bakterier, sopp osv. Trenger å være en enkel test du gjør selv. Nødt å få noen svar før jeg må flytte. Har påvirket helsen på høy grad hvor jeg vil trenge behandling og da er det kjekt å kanskje vite hva grunnen er bak dette Basert på det jeg har lest så kan det være jern, kobber, alger eller sopp. Anonymkode: 9d405...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:52 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:52 Kan man få testet seg selv for sopp, metaller eller alger hvis man har inntatt og fått dette på seg i 5 mnd? Blodprøve eller feks hud prøve? Anonymkode: 9d405...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:26 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:26 Men hvorfor? Hvis du har privat brønn og mistenker dårlig vannkvalitet, kan du sende inn vannprøver til en lab som tester for kimtall, ecoli etc. Anonymkode: 629de...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:27 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:27 Det koster selvfølgelig penger. Anonymkode: 629de...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:34 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:34 Du får ikke testet for bakterier og sopp hjemme med mindre du har dyrkningsskap. Mikrobiologiske analyser gjøres ved å dyrke frem på korrekte dyrkningsmedier i riktig temperatur. Så for å undersøke mikrobiologiske aspekt må du bruke ett sterilt prøveglass å sende inn til nærmeste lab. Ph kan du enkelt måle selv, det selges strips på biltema og jula. Anonymkode: e8091...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet onsdag kl 21:35 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:35 Jøss, det var endel billigere enn jeg trodde. Tviler på at du trenger dette, ts, men her kan du shoppe: https://vannshop.eurofins.no/productcatalogues/drikkevann/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet onsdag kl 21:41 #7 Del Skrevet onsdag kl 21:41 Du koster ikke så mye å sende inn vannprøver. Vi gjør det en gang i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå