AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:16 #21 Del Skrevet fredag kl 20:16 Adrenalina1 skrev (På 2.1.2025 den 10.07): Jeg har trent tung styrke i snart 3 år. Jeg veier 60 kg. Jeg har trent på pullups i litt over 2 mnd. Men jeg klarer bare å dra meg opp noen få centimeter. Trener på det ca 4-5 ganger i uken. Prøver nå å få det til hver dag. Nøyaktig hvordan trener du på pull ups? Øvelser, antall sett, antall reps, pauser, osv. Anonymkode: 938f8...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:19 #22 Del Skrevet fredag kl 20:19 Har alltid fått til 1-2 pullups. Selv når jeg ikke trente styrke. Har nå trent 4-6 dager i uken i 9 år og klarer lett 10 pull ups, men det er ingen øvelse som er prioritert hos meg. (Er kvinne, 49 år og veier 66 kilo.) Anonymkode: 372de...218 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:22 #23 Del Skrevet fredag kl 20:22 Jeg har alltid klart noen pull ups. Etter at jeg begynte å trene styrke, har antallet selvsagt økt. Klarer lett 15 stk nå. Trener vanligvis ikke maks antall. Ligger på lavere antall, men med ekstra vekt. Er kvinne i 30 årene Anonymkode: d9b2c...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:31 #24 Del Skrevet fredag kl 20:31 Nå er ikke jeg så inni dette med pull-ups men det klarte jeg når jeg var 120 kg uten noe trening. 10 stykker klarte jeg første gang jeg prøvde. Er kvinne for øvrig, visste ikke at man måtte øve på det en gang jeg ville bare prøve og så gikk det. Men meningen er vel 30x10 og det har jeg ikke prøvd, holder meg til 10 hver gang da det ikke er en øvelse jeg synes er noe gøy. Anonymkode: a660f...c0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:20 #25 Del Skrevet fredag kl 21:20 45 år.... and still counting... Anonymkode: ae738...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:25 #26 Del Skrevet fredag kl 21:25 Jeg klarte det på første forsøk, to på rad. Prøvde ikke flere da, fordi jeg ikke ville briefe fremfor venninnene mine. Fysisk sterk pga jobben min. k45 Anonymkode: 1ccc5...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:43 #27 Del Skrevet fredag kl 21:43 Tok meg noen sekunder, fra jeg prøvde til jeg klarte en pull up. Anonymkode: 69564...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå