AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar Jeg har selvfølgelig klart å bli syk i romjulen.. Skulle ha jobbet 30. desember, men måtte holde meg hjemme pga feber og verk i kroppen. Jeg ble litt bedre, og nå har jeg blitt verre enda igjen og fått enda høyere feber enn jeg hadde. Jeg tenkte å prøve og få en legetime i morgen, evt dr. dropin om jeg ikke får hos fastlegen. Men er redd jeg ikke kan bruke egenmelding i morgen siden jeg brukte det på mandag. Vil selvfølgelig aller helst på jobb, men har vært så dårlig i dag at om jeg er like dårlig i morgen kommer jeg ikke til å klare jobb. Ser det står på nettet at man kan ha tre dager med egenmelding, nå har jo to dager gått bort pga nyttårsaften og rød dag i dag. Må jeg da få sykemelding fra legen dersom jeg må være borte fra Jobb i morgen? Tidspunktet å bli syk på er veldig dårlig, men jeg kan dessverre ikke noe for det. Jeg jobber i staten, hvis det har noen betydning. Anonymkode: ffc29...536
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Har dere ikke IA avtale? Da kan en egenmeldingsperiode være opptil 8 dager. Anonymkode: b73bd...2c0
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Skrevet 1. januar Hva er reglene der du jobber? Hos oss er det 8 dager, men vi er IA bedrift (vet avtalen gikk ut i 2024, men vi fortsetter foreløpig med samme regler) vanlig is trenger du sykemelding nå. Anonymkode: d29ba...43b
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere ikke IA avtale? Da kan en egenmeldingsperiode være opptil 8 dager. Anonymkode: b73bd...2c0 Jo, det mener jeg vi har. Har ikke satt meg helt inn i det med egenmeldinger.. Så derfor ble jeg veldig usikker Anonymkode: ffc29...536
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jo, det mener jeg vi har. Har ikke satt meg helt inn i det med egenmeldinger.. Så derfor ble jeg veldig usikker Anonymkode: ffc29...536 Et det IA bedrift så er det 8 dager egenmelding som gjelder. Anonymkode: 8ca55...1f3
AnonymBruker Skrevet 2. januar #6 Skrevet 2. januar Vi er i’s bedrift og vi har opptil 16 dg Anonymkode: 24056...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå