AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:33 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:33 Heihei! Var på kontroll den 23.12, og da fikk jeg muntlig beskjed om å komme tilbake imorgen for overtidskontroll og mulig igangsettelse. Jeg har dog ikke fått noen innkalling i Helse-Norge til dette. Vet noen av dere om det er vanlig å få time til dette, uten å få det skriftlig? Eller er det mulig at legen har glemt av å sette opp time, da beskjeden kun kom muntlig. Redd for å møte opp uten at noen er « forberedt» på at vi kommer😅 Takk for svar💕 Anonymkode: 00001...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:35 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heihei! Var på kontroll den 23.12, og da fikk jeg muntlig beskjed om å komme tilbake imorgen for overtidskontroll og mulig igangsettelse. Jeg har dog ikke fått noen innkalling i Helse-Norge til dette. Vet noen av dere om det er vanlig å få time til dette, uten å få det skriftlig? Eller er det mulig at legen har glemt av å sette opp time, da beskjeden kun kom muntlig. Redd for å møte opp uten at noen er « forberedt» på at vi kommer😅 Takk for svar💕 Anonymkode: 00001...f96 Da ringer du i morgen tidlig å hører om du bare skal komme inn uten time, med tanke på at du har fått beskjed å komme den dagen. Anonymkode: c9816...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:37 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:37 Skal såklart det😊 Lurte bare på hva som var normen;) Anonymkode: 00001...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:39 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:39 Jeg fikk i alle fall innkallelse på Helse-Norge for overtids kontroll. Ring sykehuset du😊 Anonymkode: d9cc7...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:41 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:41 Du skal få en time ja. Mulig det er glemt av/ferie hos sektrær. Anonymkode: d2599...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:42 #6 Del Skrevet onsdag kl 20:42 Ok, takk for svar😊 Syns noe skurret😅 Anonymkode: 00001...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå