AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:17 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:17 Jeg har vært 3 dager hos en venninne. Hun går på noe slanke medisiner og skal fort ned. De 3 dagene jeg var der spiste hun max 3 brødskiver pr dag. Ikke noe annet. Er dette bra for en periode? Hun virker veldig slapp og sover dårlig Anonymkode: c5842...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:21 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:21 Jeg har gått ned 30 kg og holdt vekten i 5 år. Da jeg slanket meg var det mange dager jeg spiste så lite. Gikk jo fint ned i vekt men det trigget også overspising for jeg ble jo utsultet. Så hvis jeg skulle gjort det om igjen ville jeg lagt meg på 12-1400 kcal om dagen med mye protein. Anonymkode: c000c...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 20:24 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har vært 3 dager hos en venninne. Hun går på noe slanke medisiner og skal fort ned. De 3 dagene jeg var der spiste hun max 3 brødskiver pr dag. Ikke noe annet. Er dette bra for en periode? Hun virker veldig slapp og sover dårlig Anonymkode: c5842...9d8 Det kan gå..men kommer jo an på hvor mye hun er vant til å spise til vanlig. Ja du kan bli sløv og mindre energi . Det er ikke noe bra måte egentlig..hvor fort er det snakk om ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet onsdag kl 20:53 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:53 Det går helt fint. Er man frisk ellers så klarer kroppen seg utmerket uten mat en stund, eventuelt med lite inntak. Hun har sannsynligvis liten matlyst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå