Gå til innhold

Spise lite mat en periode

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært 3 dager hos en venninne. Hun går på noe slanke medisiner og skal fort ned. De 3 dagene jeg var der spiste hun max 3 brødskiver pr dag. Ikke noe annet. Er dette bra for en periode? Hun virker veldig slapp og sover dårlig 

Anonymkode: c5842...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 30 kg og holdt vekten i 5 år. Da jeg slanket meg var det mange dager jeg spiste så lite. Gikk jo fint ned i vekt men det trigget også overspising for jeg ble jo utsultet. Så hvis jeg skulle gjort det om igjen ville jeg lagt meg på 12-1400 kcal om dagen med mye protein. 

Anonymkode: c000c...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har vært 3 dager hos en venninne. Hun går på noe slanke medisiner og skal fort ned. De 3 dagene jeg var der spiste hun max 3 brødskiver pr dag. Ikke noe annet. Er dette bra for en periode? Hun virker veldig slapp og sover dårlig 

Anonymkode: c5842...9d8

Det kan gå..men kommer jo an på hvor mye hun er vant til å spise til vanlig. Ja du kan bli sløv og mindre energi . Det er ikke noe bra måte egentlig..hvor fort er det snakk om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint. Er man frisk ellers så klarer kroppen seg utmerket uten mat en stund, eventuelt med lite inntak. Hun har sannsynligvis liten matlyst? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...