Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :tristbla:

Får ikke tak i han og har en skikkelig dårlig magefølelse på dette..

Jeg orker rett og slett ikke bli såret en gang til.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvilken grunn har du for å tro at han har vært utro?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvilken grunn har du for å tro at han har vært utro?

Egentlig ingen.. men han tar ikke telefonen og har ikke gitt lyd fra seg siden tidlig i går kveld.. dette er ulikt han.

Vi har ikke vært sammen så lenge, så er ikke blitt helt trygg på han enda heller..

:forvirret:

Skrevet

Syns ikke du skal ta alle sorger på forskudd. Selv om han ikke tar telefonen, så betyr det ikke at han er utro av den grunn. Kan alltids hende han har telefonen på lydløs, har glemt den et sted eller noe annet er kommet opp.

Gjest Gjest
Skrevet
Syns ikke du skal ta alle sorger på forskudd. Selv om han ikke tar telefonen, så betyr det ikke at han er utro av den grunn. Kan alltids hende han har telefonen på lydløs, har glemt den et sted eller noe annet er kommet opp.

Ja, prøver å tenke positivt.. Men tankene surrer som bare det..

Gjest Gjesta
Skrevet
Egentlig ingen.. men han tar ikke telefonen og har ikke gitt lyd fra seg siden tidlig i går kveld.. dette er ulikt han.

Vi har ikke vært sammen så lenge, så er ikke blitt helt trygg på han enda heller..

:forvirret:

Skjønner at du er bekymret men prøv å fokuser på andre ting. Hold deg opptatt så du ikke tenker på det. :klem:

Det kan være maaange grunner til at han ikke tar tlf.

Gjest -Lykke-
Skrevet

:Nikke:

Håper magefølelsen din "tok feil", trådstarter :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, det er en vond følelse! Jeg hadde mange vonde morgener med eksen min, det var rene terroren når han ikke gav lyd fra seg etter en kveld med fest..

Det er nok ingenting å bekymre seg for! Vent å se hvordan det føles når du omsider snakker med han. Hvis følelsen fortsatt er dårlig, sa bør du kanskje tenke litt etter. Man skal ikke kimse av magefølelsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...