AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:57 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:57 Hei, har en nydelig liten babypus på fem måneder. Han er veldig søt, energisk og kosete. Jeg er oppvokst med katt, men aldri hørt at man skal pusse tennene dems. Husker katteånde, og det er fisk og kattemat. Men jeg har merket at pusen min har ikke dne vanlige katteånden. Det lukter råttent, litt surt liksom. Og fisk. Jeg har sjekket, og kan ikke se noe sår eller noe i munnen hans. Han spiser som bare det, sover og spiser som han skal. Leste at når de mister melketenner så kan det lukte litt, men jeg veit jo ikke så detaljert om katt ? Er det noen som har erfaring med dårlig ånde hos pus ? Tenkte jeg skal ringe dyrlegen i morgen når det åpner, men har jo ikke lyst å stresse pusen dersom det er normalt. Anonymkode: 24af6...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:02 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:02 Altså bare så det er sagt, jeg har googla, og ser at det kan være mange årsaker til dårlig ånde hos katter, og mange av dem krever at man oppsøker veterinær. Og det kommer jeg til å gjøre uansett i morgen. Men lurer egentlig på om noen her har erfaring med at kattene kan ha fæl ånde hvor det var vist seg at det ikke er noe farlig hos dem? Anonymkode: 24af6...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:20 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:20 Her har kattungen på 7 mnd alltid føl ånde, trodde det var normalt? Anonymkode: d854e...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:23 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her har kattungen på 7 mnd alltid føl ånde, trodde det var normalt? Anonymkode: d854e...5e5 Joda, det skal jo ikke akkurat lukte kake og blomster, det skal lukte fisk og kattemat, og gjerne litt promp etter de var vasket seg. Men føler at det her var litt i det meste laget.. Anonymkode: 24af6...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:46 #5 Del Skrevet torsdag kl 11:46 Hva slags for gir du? Anonymkode: 4d204...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:04 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:04 Det kan lukte skikkelig ille når de holder på med tannfelling. Men dårlig ånde er også ett tegn på trøbbel i munnen. Har den vært til vaksine og kastrering/sterilisering nylig? Anonymkode: c14da...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:08 #7 Del Skrevet torsdag kl 12:08 Man bør pusse tennene på katter også. Så mange som 50% av voksne katter får TR og andre tannsykdommer. Det vises ikke uten røntgen Anonymkode: 7ec5f...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:42 #8 Del Skrevet torsdag kl 20:42 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva slags for gir du? Anonymkode: 4d204...da8 Jeg gir sånn kitten tørrfor fra dyrebutikken, latz og gourmet og litt godis og kattemelk. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det kan lukte skikkelig ille når de holder på med tannfelling. Men dårlig ånde er også ett tegn på trøbbel i munnen. Har den vært til vaksine og kastrering/sterilisering nylig? Anonymkode: c14da...731 Nei, har ikke vært der. Tenkte å bestille time til kastrering ved seks mnd. Håper det bare er pga tannfelling. Har ikke merket noe idag av ånden utrolig nok .. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Man bør pusse tennene på katter også. Så mange som 50% av voksne katter får TR og andre tannsykdommer. Det vises ikke uten røntgen Anonymkode: 7ec5f...4ba Ja, må ta en tur på dyrebutikken k morgen å kjøpe tannbørste og tannkrem til pus Anonymkode: 24af6...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå