Gå til innhold

Vinterbukse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt barn pleier å ha vinterdress på skolen denne tiden av året. Men i år har det nesten ikke kommet noe snø. Så da tenker vi å gå over til Vinterbukse (den pleier å bruke Vinterbukse tidlig på vinteren når første snøen kommer osv framtil det blir slik skikkelig kaldt og mye snø), og den trenger ny vinterbukse fordi den h*n brukte i starten av vinteren i fjor har blitt for liten. Og har sett litt på nettet og har sett att nokså mange av vinterbuksene er svarte elelr Mørkeblåe uten reflex eller noen har noen småe reflexer. Når h*n bruker vinterbukse tidlig på vinteren er det nokså lyst om morgenen. Og Vinterdressen har mye reflexer så det er ingen problem. Men hvordan gjør dere det når deres barn har vinterbukse med det eg tror ikke har reflex? Tar dere på reflexvest eller er reflexene bedre enn det eg tror?

Anonymkode: ca070...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym6789 skrev (5 minutter siden):

Vi kjøpte nettopp fra stormberg, den hadde refleks :) ellers er godt tips å klistre på

Hvilken fra Stormberg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mitt barn pleier å ha vinterdress på skolen denne tiden av året. Men i år har det nesten ikke kommet noe snø. Så da tenker vi å gå over til Vinterbukse (den pleier å bruke Vinterbukse tidlig på vinteren når første snøen kommer osv framtil det blir slik skikkelig kaldt og mye snø), og den trenger ny vinterbukse fordi den h*n brukte i starten av vinteren i fjor har blitt for liten. Og har sett litt på nettet og har sett att nokså mange av vinterbuksene er svarte elelr Mørkeblåe uten reflex eller noen har noen småe reflexer. Når h*n bruker vinterbukse tidlig på vinteren er det nokså lyst om morgenen. Og Vinterdressen har mye reflexer så det er ingen problem. Men hvordan gjør dere det når deres barn har vinterbukse med det eg tror ikke har reflex? Tar dere på reflexvest eller er reflexene bedre enn det eg tror?

Tar på refleksvest. Men det er noen reflekser sydd inn i buksa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trubadur skrev (10 minutter siden):

Tar på refleksvest. Men det er noen reflekser sydd inn i buksa 

har prøvd litt å lete etter det, men synest det er vanskelig å finne. Liker bedre vinterbukser som er lyse i fargen og med mye reflex. Men sort/Mørkeblå bli vell mer og mer populært vell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

har prøvd litt å lete etter det, men synest det er vanskelig å finne. Liker bedre vinterbukser som er lyse i fargen og med mye reflex. Men sort/Mørkeblå bli vell mer og mer populært vell

Ja, har bare funnet blå og sort i str 8 og 10 år her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 20.54):

Takk!
Virker dem bra?

Ts

Ja, synes det. Pleier å klistre på både jakker og bukser.

Anonymkode: 57e0b...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...