AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:30 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:30 Er det vanlig å ikke ha oralsex? Anonymkode: 3691f...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:35 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:35 Her er det 100% vanlig. Aldri møtt ei dame som ikke har gjort det og motsatt. Enkelte har nesten vært besatt av å holde på med den. Anonymkode: 221d8...eb7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:36 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:36 Vi er veldig glade i oralsex hvertfall. Viktig del av vårt sexliv da begge elsker å gi og få. Anonymkode: 0f86c...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:38 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:38 Vi har oralsex mer eller mindre hver eneste gang vi har sex. Da jeg utfører på henne. Jeg elsker å utføre på henne og hun elsker at jeg gjør det. Antar at oralsex i en eller annen form er ganske vanlig i en parrelasjon man har sex. Anonymkode: 24483...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet onsdag kl 19:41 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:41 Du må nok gjøre en STOR undersøkelse for å få svaret på spørsmålet ditt . Jeg utfører gjerne oralsex på henne, men hun gjør det mer sjelden på meg. Tidligere fikk jeg det mer når hun hadde mensen og til og med svelget ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:43 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:43 Hun ønsker ikke å utføre oralsex eller at jeg skal gjøre det på henne. Anonymkode: f5675...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:00 #7 Del Skrevet onsdag kl 20:00 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun ønsker ikke å utføre oralsex eller at jeg skal gjøre det på henne. Anonymkode: f5675...b1d Da er det på tide å få en kvinne som er bedre en dette. Oralsex er bedre en samleiet i seg selv Anonymkode: 87724...525 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:37 #8 Del Skrevet onsdag kl 21:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er det på tide å få en kvinne som er bedre en dette. Oralsex er bedre en samleiet i seg selv Anonymkode: 87724...525 Dette er jeg 100% uenig med. Samleiet er det aller beste med sex og er mye bedre enn oralsex. Å bli slikket gir meg ingenting. Samleie er herlig Anonymkode: cd517...ddf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:24 #9 Del Skrevet onsdag kl 22:24 På KG er man verdiløs dersom man ikke liker å suge kuk. Men jeg tror det er ganske vanlig å ikke gjøre det. Har en venninne som aldri gjør det. Hun brekker seg av det. Og hun er sikkert ikke alene om det. Anonymkode: 68525...2ab 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:35 #10 Del Skrevet onsdag kl 22:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På KG er man verdiløs dersom man ikke liker å suge kuk. Men jeg tror det er ganske vanlig å ikke gjøre det. Har en venninne som aldri gjør det. Hun brekker seg av det. Og hun er sikkert ikke alene om det. Anonymkode: 68525...2ab Som en liten kommentar til denne. Jeg husker godt hun som er min kone i dag sin reaksjon da jeg fortalte henne at å bli sugd ikke gir meg noe. Først ble hun veldig overrasket. Hun fortalte at hun sugde fordi hun tok for gitt at det var forventet av henne. Det var liksom noe man «måtte» gjøre. Så da gjorde hun jo det, med stor innlevelse vel og merke. Deretter ble hun veldig glad som slapp å suge og late som om hun likte det. Anonymkode: 24483...143 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:38 #11 Del Skrevet onsdag kl 22:38 Jeg har hatt det med alle mine faste partnere (både kjærester og fuckfriends), og det er obligatorisk i mitt sexliv. Føler det er normen. Det er de sære som ikke slikker eller suger. Anonymkode: 05c6e...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:43 #12 Del Skrevet onsdag kl 22:43 Jeg digger å gjøre det. Ikke så fan av å få spruten i munnen og eventuelt svelge, selv om det også forekommer, men selve suginga er jeg ivrig på. Anonymkode: ccf0e...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:46 #13 Del Skrevet onsdag kl 22:46 Ingenting i verden slår smaken av en rennende våt fatte som man fingrer samtidig. Himmelsk. Anonymkode: 14ff8...4cb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROM Skrevet torsdag kl 06:48 #14 Del Skrevet torsdag kl 06:48 Er vel nede på min kone 98% av gangene vi har sex. Hun elsker å få, jeg elsker og gi og det er supert som oppvarming for henne. Hun liker selv å gå ned når hun er blitt opphisset, men holder plenty for meg da jeg tenner på hennes nytelse 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet torsdag kl 07:00 #15 Del Skrevet torsdag kl 07:00 https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17937678/norske-menn-gir-hyppigere-oralsex-enn-kvinner?publisherId=17847495 60 % har aldri oralsex: https://www.dagbladet.no/annonse/nordmenn-elsker-oralsex-slik-far-du-mer/80835847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet torsdag kl 09:02 #16 Del Skrevet torsdag kl 09:02 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det vanlig å ikke ha oralsex? Anonymkode: 3691f...871 Det meste er vel vanlig. Jeg pleier å gjør det om jente/dama ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:08 #17 Del Skrevet torsdag kl 09:08 Oralsex på begge er som regel alltid en del av forspillet hos oss. Av og til avslutter han med å sprute meg i munnen etter sex. Opphissende og sexy for begge. Vi liker å variere litt. Anonymkode: b87c7...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:10 #18 Del Skrevet torsdag kl 09:10 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her er det 100% vanlig. Aldri møtt ei dame som ikke har gjort det og motsatt. Enkelte har nesten vært besatt av å holde på med den. Anonymkode: 221d8...eb7 Da har du nok en innbydende situasjon. Jeg hadde 100000% ikke lyst hos en, mens jeg var fullstendig cockworship på neste. Noe handlet om meg - men endel handlet og om dem. Den ene stelte 0%, neste andre gjorde det. Anonymkode: f061a...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:15 #19 Del Skrevet torsdag kl 09:15 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da er det på tide å få en kvinne som er bedre en dette. Oralsex er bedre en samleiet i seg selv Anonymkode: 87724...525 Det må jo være opp til hvert enkelt par å avgjøre. Hvis de selv er fornøyd med tingenes tilstand hvorfor gjøre det til et problem? Anonymkode: 323e3...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:01 #20 Del Skrevet torsdag kl 10:01 Har bare datet to som ikke utførte det. De ville selv ha da. Det funket ikke. Er viktig for meg med variasjon og å få og gi oralsex er en del av det. Men hver sin smak. Anonymkode: 2506e...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå