AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:27 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:27 Veldig usikker på om dette blir riktig kategori, men hvilken app anbefaler dere til apple watch (10) for å følge med på kroppen og trening osv? Syns helseappen er noe dårlig rett og slett og ser det er mange å velge i så trenger litt innspill.. Anonymkode: 6d4e4...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:54 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:54 Bruker fitness til trening. Anonymkode: 78b33...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:23 #3 Del Skrevet torsdag kl 07:23 jeg trenger egentlig en app som følger kroppen og hvordan den har det da jeg er dårlig på selv å ta de signalene pga kronisk sykdom presser jeg meg gjerne litt for mye, har fulgt med på søvn nå i det siste og innser at jeg sover lite og har veldig lite dyp søvn, under 20 min hver natt. Følger også med på puls i hvile og trening men syns det er noe som mangler. Mat har jeg god kontroll på i fht inntak og forbruk av kalorier - er nomralvektig med en bmi på 20 Anonymkode: 6d4e4...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:24 #4 Del Skrevet torsdag kl 07:24 Jeg har Gentler Streak, Syns den er ok. Anonymkode: 65329...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå