AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:17 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:17 Dette må jeg virkelig høre om er normalt. Jeg har en kamerat som jeg har blitt kjent med for ca 10 år siden, og blitt mer og mer close med. På disse årene har jeg merket at han aldri hatt dame, og jeg har egentlig ikke tenkt noe på det. På nyttårsaften etter litt alkohol kom det frem at han har kun hatt sex en gang når han var 18 år.... og nå har det gått 23 år siden han hadde sex dvs, ikke hatt sex etter han fylte 18. Jeg ble helt lamslått. Noen som kjenner han bedre en meg, tror grunnen er at han har liten penis og er hårete på kroppen... Jeg ble faktisk lei meg på hannes vegner.... Er ikke dette ekstremt spesielt? Er det mulig som man å gå så lenge uten? Personlig er jeg kåt ofte og må ha sex Anonymkode: b1ca7...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:40 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:40 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er det mulig som man å gå så lenge uten? Personlig er jeg kåt ofte og må ha sex Anonymkode: b1ca7...abf Ja. Selvfølgelig er det mulig. ingen må ha sex. Anonymkode: 6eff8...ea1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet onsdag kl 19:54 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:54 Folk kan gå mye lengre enn som så uten sex. Spørsmålet er heller i hvilken grad det plager ham. Sex er ikke like viktig for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:04 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dette må jeg virkelig høre om er normalt. Jeg har en kamerat som jeg har blitt kjent med for ca 10 år siden, og blitt mer og mer close med. På disse årene har jeg merket at han aldri hatt dame, og jeg har egentlig ikke tenkt noe på det. På nyttårsaften etter litt alkohol kom det frem at han har kun hatt sex en gang når han var 18 år.... og nå har det gått 23 år siden han hadde sex dvs, ikke hatt sex etter han fylte 18. Jeg ble helt lamslått. Noen som kjenner han bedre en meg, tror grunnen er at han har liten penis og er hårete på kroppen... Jeg ble faktisk lei meg på hannes vegner.... Er ikke dette ekstremt spesielt? Er det mulig som man å gå så lenge uten? Personlig er jeg kåt ofte og må ha sex Anonymkode: b1ca7...abf Jeg hadde sex med første kjæresten min når jeg var 17. Neste jeg hadde sex med var 12 år senere, og sexlivet blomstret etter det. For meg handlet det om psykisk helse. Hadde mye depresjon og angst, som gjorde at jeg isolerte meg, og forsonet meg egentlig med å ikke møte noen, så var merkelig nok ikke et savn heller. Men når jeg først var igang igjen, så skjønner jeg ikke hvordan jeg holdt ut så lenge Anonymkode: 854ee...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:05 #5 Del Skrevet onsdag kl 23:05 Jeg var kåt som f, fra jeg var 7, til jeg var 28, men hadde ikke sex med noen likevel. Jeg måtte jo ikke? Anonymkode: 7a786...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:09 #6 Del Skrevet onsdag kl 23:09 Og siden dere ble så intime, hvorfor spurte du ikke om årsaken? Og nå dagen etterpå, har du liksom diskutert dette med felles bekjente, og diskutert penis og kroppshår? Du er jo ikke god i det hele tatt. Anonymkode: 7a786...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:17 #7 Del Skrevet onsdag kl 23:17 Det er garantert ikke kroppslige skavanker som er hovedutfordringen her. Jeg har en kompis født med en tilstand som gjør at flere kroppsdeler er underutviklet og selv han er godt gift og har etter alt jeg kan se et fint og rikt kjærlighetsliv. Dette er nok psykisk. Ett eller annet som kameraten din sliter med, og som han kanskje ikke har klart å snakke om eller ta tak i. I så måte er det jo fint at han faktisk prøvde å åpne seg litt, sånne ting kan være tunge å bære alene. Anonymkode: 0761f...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:25 #8 Del Skrevet onsdag kl 23:25 Har ikke hatt sex på 14 år. Psykisk her også, føler meg drit og ekkel, og vemmes over tanken på at noen andre skal ta på meg. Presset meg til å ha sex tross tankene før, men så bestemte jeg meg for å bare la det være. Er så og si aldri kåt lenger, savner verken sex eller forhold. Anonymkode: 80f19...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå