AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:23 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:23 Jeg er i et langdistanse forhold. Vi snakker sammen hver søndag i ca 45 minutter. Det er så lenge vi snakker sammen hele uken. Vi kan snakke oftere, men da er det alltid jeg som tar initiativet til det. Jeg har prøvd å snakke rolig sammen med ham om det, at jeg hadde satt pris på om han også ringte meg oftere en gang i blant, men da blir han defensiv. Jeg lurer egentlig på om han bare er dårlig til å ta initiativet, eller om han egentlig ikke er så interessert? Anonymkode: b9dce...481 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:29 #2 Del Skrevet onsdag kl 18:29 Det er da virkelig ikke et forhold… Anonymkode: aa6be...5e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:36 #3 Del Skrevet onsdag kl 18:36 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er da virkelig ikke et forhold… Anonymkode: aa6be...5e1 Jeg har tenkt å reise til Canada for å treffe ham, men jeg er veldig usikker fordi jeg skulle ønske vi hadde mer kontakt.. Ts Anonymkode: b9dce...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:39 #4 Del Skrevet onsdag kl 18:39 Dere snakker sammen en gang i uka? Anonymkode: e41ae...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:45 #5 Del Skrevet onsdag kl 18:45 Høres ut som en som har en kjæreste som hver søndag har en hobby eller lignende som tar en times tid. Så benytter han sjansen til å ha en helt ufarlig og uforpliktende flørt på andre siden av verden, får litt oppmerksomhet, fantasert litt... før kona kommer hjem igjen. Og når du, Ts, sier at du vil ha oftere kontakt, da blir han selvfølgelig defensiv, for han vil jo ikke bli avslørt. Alternativt, hvis han faktisk er singel, så bruker han deg på samme måte. En mann som var virkelig interessert ville vært "på", denne mannen er ikke en gang i nærheten! Å reise til et fremmed land for å møte en fremmed mann som du i realiteten ikke vet noe om, det er galskap. Seriøst, logg av nettet og kom deg ut i det virkelige livet og møt folk der! ❤️ Anonymkode: 1317c...694 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:55 #6 Del Skrevet onsdag kl 18:55 Han er skilt, og han vil at jeg skal komme til Canada. Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi kan snakke sammen oftere. Ts Anonymkode: b9dce...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:04 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:04 Hadde ikke reist til Canada på det tynne grunnlaget der. Anonymkode: 9c857...c04 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:12 #8 Del Skrevet onsdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er skilt, og han vil at jeg skal komme til Canada. Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi kan snakke sammen oftere. Ts Anonymkode: b9dce...481 Han høres ikke veldig interessert ut dessverre. Anonymkode: e41ae...740 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:18 #9 Del Skrevet onsdag kl 19:18 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde ikke reist til Canada på det tynne grunnlaget der. Anonymkode: 9c857...c04 Samme her. Hadde absolutt ikke tatt en så lang reise for en mann basert på det. Å kalle det for et forhold, er nok å dra strikken veldig langt! Anonymkode: bc581...3f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:35 #10 Del Skrevet onsdag kl 19:35 Det som forvirrer meg er at han har lagt planer for Canada oppholdet og han er veldig ivrig på at jeg skal komme. Men vi snakker så lite. Når vi snakker, så er det alltid han som avslutter samtalen. Ts Anonymkode: b9dce...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:37 #11 Del Skrevet onsdag kl 19:37 Kanskje noen er bare dårlige til å ta insj Anonymkode: fcabf...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:44 #12 Del Skrevet onsdag kl 19:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det som forvirrer meg er at han har lagt planer for Canada oppholdet og han er veldig ivrig på at jeg skal komme. Men vi snakker så lite. Når vi snakker, så er det alltid han som avslutter samtalen. Ts Anonymkode: b9dce...481 Men har du møtt han? Fysisk? ❤️ Anonymkode: 5d04f...c76 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:46 #13 Del Skrevet onsdag kl 19:46 Om dette ikke er godt nok for deg, så ikke gå for han. Anonymkode: cef5f...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:47 #14 Del Skrevet onsdag kl 19:47 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje noen er bare dårlige til å ta insj Anonymkode: fcabf...eae AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men har du møtt han? Fysisk? ❤️ Anonymkode: 5d04f...c76 Jeg har også lurt på om han bare er dårlig til å ta initiativ. Jeg har aldri møtt ham. Anonymkode: b9dce...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:39 #15 Del Skrevet onsdag kl 22:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): eg har også lurt på om han bare er dårlig til å ta initiativ. Jeg har aldri møtt ham. Men vil du ha en tafatt mann, hvor du mest sannsynlig må være pådriver for alt? For meg så er det skikkelig turnoff. Anonymkode: e41ae...740 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:08 #16 Del Skrevet torsdag kl 06:08 Jeg har kanskje blitt litt opphengt i at jeg virkelig vil at dette skal fungere. Vi har det fint når vi snakker, selv om jeg merker at jeg har behov for mer. Ts Anonymkode: b9dce...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:28 #17 Del Skrevet torsdag kl 06:28 Du er ikke i et forhold når du aldri har møtt ham. Dette er bare en drøm for deg, bare glem det. Anonymkode: fab9b...aa3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet torsdag kl 06:52 #18 Del Skrevet torsdag kl 06:52 Høres mer ut som et vennskap enn ett forhold. Hvordan har du kommet i kontakt med han? Hvorfor tror du at han er kjæresten din? Jeg mistenker at han ønsker besøk først og fremst for å "få" fitte. Hadde han vært interessert i noe seriøst så hadde han brukt mere tid på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:07 #19 Del Skrevet torsdag kl 07:07 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har også lurt på om han bare er dårlig til å ta initiativ. Jeg har aldri møtt ham. Anonymkode: b9dce...481 Du sier du er i langdistanseforhold med en mann du aldri har møtt?? Lang distanse til Canada er det, men det er ikke et forhold. Nå må du få beina ned på jorda og treffe noen du kan ha et forhold med i virkeligheten. Som du ikke må reise så langt for å treffe. Anonymkode: 08e6a...bdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:29 #20 Del Skrevet torsdag kl 07:29 petterm skrev (18 minutter siden): Høres mer ut som et vennskap enn ett forhold. Hvordan har du kommet i kontakt med han? Hvorfor tror du at han er kjæresten din? Jeg mistenker at han ønsker besøk først og fremst for å "få" fitte. Hadde han vært interessert i noe seriøst så hadde han brukt mere tid på deg. Føler det er en mellomting av et forhold og vennskap. Vi møttes på en datingside (ikke Tinder). Jeg dater ikke lenger, og han har sagt at han heller ikke gjør det. Begge to har tatt av profilen vår på dating siden. Vi har blitt enig om å ikke treffe andre. Jeg skal uansett besøke en venninne i USA, og tenkte at siden det er unna to timers flytur til bostedet hans i Canada, så kan jeg reise dit. Han har tilbudt seg å komme til Norge. Hvis han bare er ute etter sex, så hadde han vel ikke sagt at han kan komme hit? Men.. jeg er usikker siden vi snakker så lite sammen, om det egentlig er verdt det. Anonymkode: b9dce...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå