AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Del Skrevet 1. januar Er denne helt borte fra alle butikker? Finner den ikke noe sted! Noen som vet hvor man kan kjøpe det? Anonymkode: 47f19...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 1. januar #2 Del Skrevet 1. januar Slik jeg har forstått det røk Meller i Mendelez/Freia/Russland-fadesen for to år siden. Meller ble visst produsert i Russland. Mye annet kunne man flytte om på, Meller ble ikke prioritert/ var enkelt å kvitte seg med. Du får fremdeles kjøpt den på lugubre sider på nettet, har ikke forsøkt dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ceciliekaa Skrevet 1. januar #3 Del Skrevet 1. januar En god stund siden de ble borte nå, ja… Siste stedene jeg fant de var på Europris og Holdbart, og det var høsten 2022 ish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Del Skrevet 1. januar Ble rebrandet til Mentos Choco. Aldri sett de i Norge. Anonymkode: 11e0d...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Del Skrevet 1. januar "Meller! With the little kick inside" Beklager, det var mitt eneste bidrag til tråden, og til og med jeg vet hvor lite nyttig det er.... men sååå gøy å si ordene fra reklamen høyt! 🤪 Anonymkode: a809d...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå