AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:14 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:14 Det er en nokså konstant lyd/ulyd fra termostaten til baderomsgulvet. Det er en type buzzing (noe ala en gammel ringeklokke). Varmen i gulvet fungerer fint. Har noen erfaring med dette? Bad fra 2007. Anonymkode: 92f27...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:44 #2 Del Skrevet onsdag kl 17:44 Hadde samme, måtte bytte termostat. Kan i verste fall være brannfarlig, så jeg ville kontaktet elektriker i morgen. Du kan prøve å skru den av/slå av sikringen til badet, og så om lyden gir seg først. Anonymkode: f60fa...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:52 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:52 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde samme, måtte bytte termostat. Kan i verste fall være brannfarlig, så jeg ville kontaktet elektriker i morgen. Du kan prøve å skru den av/slå av sikringen til badet, og så om lyden gir seg først. Anonymkode: f60fa...f9b Takk for svar! Håpet det «bare» er termostaten. Selv om det helt sikkert er dyrt nok! Anonymkode: 92f27...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:08 #4 Del Skrevet onsdag kl 18:08 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svar! Håpet det «bare» er termostaten. Selv om det helt sikkert er dyrt nok! Anonymkode: 92f27...523 Det er ikke så dyrt å bytte ut termostaten, husker ikke hva jeg betalte. Men vær obs på at lyden kan innebære at den er brannfarlig, så hvis ikke det hjelper å skru den av en stund/på igjen/ta sikringen, så ville jeg vurdert å skru den av. Se om lyden gir seg hvis du skrur varmen ned. Anonymkode: f60fa...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:33 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke så dyrt å bytte ut termostaten, husker ikke hva jeg betalte. Men vær obs på at lyden kan innebære at den er brannfarlig, så hvis ikke det hjelper å skru den av en stund/på igjen/ta sikringen, så ville jeg vurdert å skru den av. Se om lyden gir seg hvis du skrur varmen ned. Anonymkode: f60fa...f9b Takk! Jeg slo av termostaten for noen timer siden, og har ikke prøvd å skru på igjen. Tar kontakt med elektriker i morgen. Tusen takk for svar, jeg er nokså fersk leilighetseier Anonymkode: 92f27...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:42 #6 Del Skrevet torsdag kl 15:42 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takk! Jeg slo av termostaten for noen timer siden, og har ikke prøvd å skru på igjen. Tar kontakt med elektriker i morgen. Tusen takk for svar, jeg er nokså fersk leilighetseier Anonymkode: 92f27...523 Hvordan gikk det, kom lyden igjen? Sjekket du hvis du skrur ned varmen litt? Anonymkode: f60fa...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå