AnonymBruker Skrevet 1. januar #61 Skrevet 1. januar TommyAaron skrev (20 minutter siden): Men jeg tror jeg vil fjerne brystene da. Du er mann som TROR du vil fjerne brystene? Du er mann men tror du vil beholde livmor og eggstokker fordi du ønsker egne barn?? Du vet du har mannlig hjerne? For dette har dere forsket på? Tatt biopsi? Tester? Anonymkode: f25e9...9e5 18 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar #62 Skrevet 1. januar Ble du utsatt for overgrep som barn eller ungdom? Anonymkode: 8f456...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #63 Skrevet 1. januar Jeg vil anbefale deg å høre podcasten om Benjamin, før du begynner med testosteron. Kanskje kan det gi deg en oppvekker, og at du fint kan leve som deg selv, eller identifisere deg som en feminim mann. Hva er det spesifikt som gjør at du må være en mann for å være lykkelig? Konsekvensene av å bytte kjønn er enorme, og det som går igjen er at mange sliter med en psykisk lidelse eller det å ikke passe inn i samfunnet. Å bytte kjønn er ikke løsningen på dine problemer. https://www.podplay.com/no-no/podcasts/hormonelle-frida-1186523/episodes/kjonnsoperasjonen-som-ble-til-et-mareritt-med-benjamin-thorsen-422858765 Anonymkode: d2708...a70 1 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar #64 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er synd, men foreløpig i tråden bare bekrefter du tankene jeg hadde på forhånd. Jeg tror oppriktig at mennesker som har slike tanker og følelser fra en ung alder burde jobbe minst like lenge med seg selv og å akseptere hvem en er født som, frem for at de skal bare hoppe over til neste tue. Hva skjer om/når du finner ut at problemer slettes ikke gjaldt kjønn, men din egen psyke? Du burde ha motatt hjelp og blitt møtt der du er, og ikke bare oppmuntret til å bli noe annet. Kjønnsforvirring er reell, det er naturlig og for de aller fleste av oss går det over når vi finner ut vår egen identitet. Ofte må vi finne ut hvem vi er, eller hvem vi ikke er for å bli komfortabel med oss selv. Om Jeg hadde håpet at du i denne tråden ville være en øyeåpner for meg, men dessverre frigjorde du meg ikke fra min sneversnynthet i dag heller. Ønsker deg lykke til, håper du finner lykken. Om du kun har blitt møtt av positive woke terapeuter som oppmuntret deg fremfor å hjelpe deg til å granske din egen jeg, ja da har de sviktet oss begge. Det er enkelt å tro at alt blir bedre når en bare kommer på den andre siden av noe. Anonymkode: f25e9...9e5 Du gjør mange antagelser om ting... Tror ingenting på at du er her for å lære eller ute etter å få noen øyeåpner. Du seiler under falskt flagg, for det du skriver tyder på det motsatte. TS har brukt 6 år av sitt voksne liv på å komme frem til denne konklusjonen. At du skal påstå at han ikke har jobbet med seg selv, hopper til neste tue, har blitt oppmuntret til ditt eller datt, saker du ikke vet noen ting om, det er helt urimelig. Det handler kun om dine fordommer. Aner ikke hva du snakker om når det gjelder at kjønnsforvirring er naturlig og går over for de fleste av oss. Jeg har aldri hatt kjønnsforvirring og det har heller ingen jeg kjenner. Jeg vil påstå at dette ikke stemmer. TS er 30 år. Da tenker jeg vi kan si at han er den som kjenner seg selv best og vet hva som er greia. Var det snakk om en ung tenåring kunne jeg hatt noe mer forståelse for dine bekymringer. Anonymkode: aee5d...607 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar #65 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er det spesifikt som gjør at du må være en mann for å være lykkelig? Anonymkode: d2708...a70 TS er allerede en mann. Anonymkode: aee5d...607
AnonymBruker Skrevet 1. januar #66 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS er allerede en mann. Anonymkode: aee5d...607 Nei. Anonymkode: f914a...7bf 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar #67 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du gjør mange antagelser om ting... Tror ingenting på at du er her for å lære eller ute etter å få noen øyeåpner. Du seiler under falskt flagg, for det du skriver tyder på det motsatte. TS har brukt 6 år av sitt voksne liv på å komme frem til denne konklusjonen. At du skal påstå at han ikke har jobbet med seg selv, hopper til neste tue, har blitt oppmuntret til ditt eller datt, saker du ikke vet noen ting om, det er helt urimelig. Det handler kun om dine fordommer. Aner ikke hva du snakker om når det gjelder at kjønnsforvirring er naturlig og går over for de fleste av oss. Jeg har aldri hatt kjønnsforvirring og det har heller ingen jeg kjenner. Jeg vil påstå at dette ikke stemmer. TS er 30 år. Da tenker jeg vi kan si at han er den som kjenner seg selv best og vet hva som er greia. Var det snakk om en ung tenåring kunne jeg hatt noe mer forståelse for dine bekymringer. Anonymkode: aee5d...607 Jeg var overbevist fra min tidligste alder at jeg egentlig var gutt. Som tenåring trodde jeg at jeg var lesbisk. Jeg har hatt egne runder med meg selv og jeg følger med på hva som skjer i samfunnet rundt oss nå. Jeg har ingen falsk flagg, jeg håper at jeg tar feil når jeg tenker det jeg tror om prosessen, men foreløpig har jeg ikke vært vitne til annet enn ting som styrker mine antakelser. Jeg har ikke skrevet noe om meg, om mine, eller hvorfor jeg tenker som jeg gjør (eller hva jeg tenker for den saks skyld) men ts har ihvertfall ikke styrket saken for min del. Anonymkode: f25e9...9e5 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar #68 Skrevet 1. januar Hei TS, Eg ville berre seie at eg synst du er skikkelig tøff som tør å lage ein slik tråd som dette. Og er imponert over kor ærleg du svarar ❤️ Anonymkode: 69100...bb5 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #69 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det handler vel mye om hvilket syn man har på kjønn. For mange handler kjønn utelukkende om det biologiske: penis eller vagina, XX eller XY, eggstokker eller testikler, bryster med melkekjertler eller ikke, hovedvekt av østrogen eller testosteron, menstruasjonssyklus eller ikke. Kjole eller bukse, lekebil eller dukke, rosa eller blått har ingenting med kjønn å gjøre. Der er problemet de menneskeskapte kjønnskategoriene som gjør at enkeltmennesker ikke identifiserer seg som «sitt» kjønn. Anonymkode: 88b16...46a Jeg tror problemet er som du skriver, den båsen for kvinner og menn er for trang. Jeg har jobbet i barnehage noen år, og allerede der har en gutte og jenteleker. Jeg har fått kjeft av fedre fordi sønnen deres sikkert blir homo, trans eller noe fordi guttungen hadde på seg en kjole i rollek. Fått kommentarer fordi jeg lot sønnen min kjøpe seg "jentesko" osv. Jeg er akkurat fyllt 30, så ikke sånn at det er i gamle dager heller akkurat 😅 Jeg er kvinne, men lurer litt på hva folk mener når de sier at de ikke føler seg som kvinne? Hvordan føles det være kvinne egentlig? Jeg kjenner vel egentlig like mange kvinner som liker "gutteting" som "jenteting", og tipper nok endel blir påvirket av at en blir innprintet med det fra fødsel omtrent. Anonymkode: be2ac...257 3 2
TommyAaron Skrevet 1. januar Forfatter #70 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle endringer er vel permanent: du vil aldri kunne gå tilbake til ditt opprinnelig kjønn? Det kutter opp de delene du har nå for å lage andre deler? Det er ikke mulig å endre på det igjen i ettertid...? Angrer du vil du ende opp i en slags limbo der du er verken fugl eller fisk. Er du mann så sier jeg at jeg støtter at du er mann. Vær da mann og fjern alle damedelene. Nei du kan ikke, bør ikke, MÅ ikke få egne biologiske barn. Du er mann, da velger du det. Foreløpig det lille du har svart meg tyder slettes ikke på.at det har vært en lang vei å gå. Det har gått lang tid, ja, men det su skriver du har vært igjennom er skremmende lite annet enn at du har snakket med andre som nikker og sier seg enig i "åja, du må selvsagt være mann du ja". Har du utfordret tankene? Gjennomgått terapi? Har du bare jobbet med å akseptere at du er trans eller har du lagt like mye arbeid i å forsøke å akseptere at du er kvinne? Anonymkode: f25e9...9e5 Som jeg har skrevet tidligere i tråden, je er bare i starten av prossessen. Jeg er ikke utredet enda men skal starte utredning snart.
TommyAaron Skrevet 1. januar Forfatter #71 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg var overbevist fra min tidligste alder at jeg egentlig var gutt. Som tenåring trodde jeg at jeg var lesbisk. Jeg har hatt egne runder med meg selv og jeg følger med på hva som skjer i samfunnet rundt oss nå. Jeg har ingen falsk flagg, jeg håper at jeg tar feil når jeg tenker det jeg tror om prosessen, men foreløpig har jeg ikke vært vitne til annet enn ting som styrker mine antakelser. Jeg har ikke skrevet noe om meg, om mine, eller hvorfor jeg tenker som jeg gjør (eller hva jeg tenker for den saks skyld) men ts har ihvertfall ikke styrket saken for min del. Anonymkode: f25e9...9e5 Det er forskjell fra person til person og fra transperson til transperson. 1
TommyAaron Skrevet 1. januar Forfatter #72 Skrevet 1. januar princeofithilien skrev (1 time siden): Hvordan reagerte familien din og vennene dine når du fortalte at du ville skifte kjønn? Har bare fortalt det til 2 stk i familien, de tok det veldig fint og støtter meg fullt ut.
TommyAaron Skrevet 1. januar Forfatter #73 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): TS er allerede en mann. Anonymkode: aee5d...607 Jeg er ikke fysisk mann enda men mentalt er jeg en mann. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #74 Skrevet 1. januar TommyAaron skrev (2 timer siden): Hadde en bra oppvekst. Fikk kle meg som jeg ville å leke med va jeg ville Det er det som var problemet. Anonymkode: cc36e...932
Perelandra Skrevet 1. januar #75 Skrevet 1. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner Perelandra, mod.
TommyAaron Skrevet 1. januar Forfatter #76 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Går du mannlig eller kvinnelig garderobe nå? Og hvordan ser du på det med tiden? Anonymkode: a0bdc...ef2 Siden svært få vet at jeg er trans går jeg i jentegarderober nå. Men når jeg kommer helt ut av skapet skal jeg gå i guttegarderober
AnonymBruker Skrevet 1. januar #77 Skrevet 1. januar Hva tenker du rundt at autister - særlig de som er født kvinner - er overrepresenterte blant dem som søker behandling for kjønnsinkongruens? Er du åpen for muligheten for at det kan være knyttet til søken etter en forklaring på opplevd annerledeshet, kombinert med rigiditet og påvirkning fra andre? Anonymkode: 0f42a...655 12 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #78 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sier du har visst lenge du er mann? Det er kvinner som føder og får barn. Jeg bare lurer på hvordan dette går opp? Anonymkode: 502fc...ea4 Nei, det er ikke det. I dag føder mange transmenn barn. Det ene utelukker ikke det andre, om man klarer å ha to tanker i hodet. Anonymkode: 66d11...fba 2
TommyAaron Skrevet 1. januar Forfatter #79 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er mann som TROR du vil fjerne brystene? Du er mann men tror du vil beholde livmor og eggstokker fordi du ønsker egne barn?? Du vet du har mannlig hjerne? For dette har dere forsket på? Tatt biopsi? Tester? Anonymkode: f25e9...9e5 Man MÅ ikke kjønnsopereres eller ta hormoner for å skifte kjønn. Det er opp til hver enkelt hva som er riktig for dem. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #80 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): TS er allerede en mann. Anonymkode: aee5d...607 Nei. Ts er en kvinne som vil bli en mann! Anonymkode: cc36e...932 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå