AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar Noen som har tips til hvor man kan overnatte og spise når man er i Vågå? Har lest om et sted som heter Lemonsjøen Fjellstue og Hyttegrend, ser fint ut der. Noen erfaringer? Reiser med mann og to barn. Anonymkode: c974c...d4a
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Veldig fint på Lemonsjøen. Nydelig mat og flott vertskap. Har bodd der et par ganger og spist der mange ganger. Har kjøpt leilighet i området. Det kommer litt an på når på året dere skal reise. Nå på vinteren er det Lemonsjøen Fjellstue eller privat leie via airbnb som er alternativet. Etter påske åpner Randsverk og andre små campingplasser. Anonymkode: e72fd...845
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Skrevet 2. januar Sjekk ut Vågåvatnet feriesenter. Veldig fine hytter. Bra utstyrte kjøkken. Anonymkode: 4e72c...9d5
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Nordigard Blessom, Gammel-Kleppe, Vågåvatnet feriesenter - mange gode alternativ. om dere vil til fjells er alltids Brimi Sæter eller Brimi Fjellstugu å anbefale. Anonymkode: 95647...4fc
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 17.43): Nordigard Blessom, Gammel-Kleppe, Vågåvatnet feriesenter - mange gode alternativ. om dere vil til fjells er alltids Brimi Sæter eller Brimi Fjellstugu å anbefale. Anonymkode: 95647...4fc Lemonsjøen fjellstue, har de en flink kokk der? Er maten jevnt over god? Anonymkode: c974c...d4a
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august PS; Vi har dessverre ikke fått somlet oss til å dra dit, men nå har jeg enda mer lyst enn før. Håper det blir snart. Anonymkode: c974c...d4a
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Lemonsjøen fjellstue, har de en flink kokk der? Er maten jevnt over god? Anonymkode: c974c...d4a Ja, jeg vil si at maten er jevnt over god. Kokkene er veldig flinke. Anonymkode: e72fd...845
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja, jeg vil si at maten er jevnt over god. Kokkene er veldig flinke. Anonymkode: e72fd...845 Har de ansatt mer enn en kokk? Er det stort der? Anonymkode: c974c...d4a
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har de ansatt mer enn en kokk? Er det stort der? Anonymkode: c974c...d4a Er vel kokk og kjøkkenassistent da. Er en vanlig Fjellstue. Jeg kan forøvrig anbefale Sov Lodge til overnatting og Andre Etasje til spising. Ligger i sentrum og er kjempetrivelig 😀 Anonymkode: b0d3d...e77
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er vel kokk og kjøkkenassistent da. Er en vanlig Fjellstue. Jeg kan forøvrig anbefale Sov Lodge til overnatting og Andre Etasje til spising. Ligger i sentrum og er kjempetrivelig 😀 Anonymkode: b0d3d...e77 De har 2 kokker og to lærlinger + sesonghjelp. Støtter deg i Andre etasje - veldig trivelig og god mat. Generelt er Vågåmo et trivelig lite sentrum. Artig å titte i butikkene i minikjøpesenteret. Mye fint. Anonymkode: e72fd...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå