AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:33 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:33 Jeg leier en Toyota cross hybrid. I dag åpnet jeg bil men dør på førersiden åpnet ikke. Fikk inn på andre siden og åpnet. Etterpå vil ikke bilen låse seg. Speilene går inn når bilen låses, men det gjør de ikke nå. Er ett rødt lys som blinker når jeg har lukket bilen og låst med knappen på nøkkel . Se bilde . Hva kan dette være? Er en ukjent bil for meg. Er vant å kjøre en litt eldre bensin bil Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet onsdag kl 16:39 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:39 Frost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:45 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:45 ThereGoesBob skrev (5 minutter siden): Frost? Er kaldt ja. Kanskje kjøre litt og varme opp. Litt redd for at den plutselig stopper 😱 Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:46 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:46 Kjenner ikke denne bilen. Når jeg opplever dette er det som regel en dør, eller bagasjerom, som ikke er lukket helt igjen. Er ikke synlig åpen en gang. Så hender jeg står og trykker noen ganger før jeg kommer på hva det er, og tar runden rundt bilen. Eller det kan være en feil på sensorer på dør førerside. Anonymkode: f6298...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:10 #5 Del Skrevet onsdag kl 17:10 Sikkert dumt spørsmål men en hybrid må ikke lades nei? Jeg har bare fylt på diesel men ikke ladet den Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:32 #6 Del Skrevet onsdag kl 18:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert dumt spørsmål men en hybrid må ikke lades nei? Jeg har bare fylt på diesel men ikke ladet den Anonymkode: 8ad49...ca4 Ikke Toyota. Den bruker regenerering. Men håper du har fylt bensin, og ikke diesel? Finnes ingen modeller av toyota yaris cross som går på diesel. Anonymkode: cf4c6...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:41 #7 Del Skrevet onsdag kl 18:41 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke Toyota. Den bruker regenerering. Men håper du har fylt bensin, og ikke diesel? Finnes ingen modeller av toyota yaris cross som går på diesel. Anonymkode: cf4c6...b67 Har ikke fylt ennå. Skal fylle snart. Men inni bensin lokket står det diesel Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:44 #8 Del Skrevet onsdag kl 18:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke fylt ennå. Skal fylle snart. Men inni bensin lokket står det diesel Anonymkode: 8ad49...ca4 Nei det står diesel med strek over. Altså du skal ikke fylle med diesel. Anonymkode: a7902...893 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:49 #9 Del Skrevet onsdag kl 18:49 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke fylt ennå. Skal fylle snart. Men inni bensin lokket står det diesel Anonymkode: 8ad49...ca4 🤦🏼♀️ hva har du lært at en rød runding med strek over betyr, egentlig? 🚫 Bra vi fikk hjulpet deg med det som kunne blitt en ganske dyr misforståelse Anonymkode: cf4c6...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:55 #10 Del Skrevet onsdag kl 18:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🤦🏼♀️ hva har du lært at en rød runding med strek over betyr, egentlig? 🚫 Bra vi fikk hjulpet deg med det som kunne blitt en ganske dyr misforståelse Anonymkode: cf4c6...b67 Oppps 🙈. Så ikke den før jeg tok på brillene nå. Går det å fylle feil? Har hørt at fyllepistol for diesel passer ikke for bensin bil Så da er det samme om jeg fyller 95 eller 98 da? Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:06 #11 Del Skrevet onsdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oppps 🙈. Så ikke den før jeg tok på brillene nå. Går det å fylle feil? Har hørt at fyllepistol for diesel passer ikke for bensin bil Så da er det samme om jeg fyller 95 eller 98 da? Anonymkode: 8ad49...ca4 Du kan fylle E5 og E10. Se på bildet du selv tok. Ang døra så kan en være såvidt åpen, men det skal bilen varsle om. Virker ikke nøkkel i det heletatt? Ligger en fysisk nøkkel i senderen den passer fører døra, prøv den. Anonymkode: 43b4c...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:12 #12 Del Skrevet onsdag kl 19:12 Ser ut som noe er åpent ja. Bildet var veldig uskarpt, men det er nok et godt bud. Åpne og lukk alle dører og se om det hjelper. Eller så kan det være nøkkel som er tom for batteri? Virker det å låse manuelt? Hvis ikke ville jeg nok kjørt en tur, kanskje kjøre i et parkeringshus og la dørene stå åpne litt og se om det funker å lukke de der? Anonymkode: 72337...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:14 #13 Del Skrevet onsdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ut som noe er åpent ja. Bildet var veldig uskarpt, men det er nok et godt bud. Åpne og lukk alle dører og se om det hjelper. Eller så kan det være nøkkel som er tom for batteri? Virker det å låse manuelt? Hvis ikke ville jeg nok kjørt en tur, kanskje kjøre i et parkeringshus og la dørene stå åpne litt og se om det funker å lukke de der? Anonymkode: 72337...90b Nøkkelen blinker rødt når jeg låser. Kanskje det betyr dårlig batteri? Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:53 #14 Del Skrevet torsdag kl 11:53 Når jeg skulle kjøre i dag så var bakdørene låst, men ikke dørene frem . Litt rart? 🤔 Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:59 #15 Del Skrevet torsdag kl 11:59 Jeg har akkurat opplevd det samme med min bil. Det var ledningsbrudd i døren (ledningen som tilhørte sentrallåsen var ødelagt). Det kan også være selve sentrallåsen. Anonymkode: 76122...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:43 #16 Del Skrevet torsdag kl 17:43 Tror jeg fant feilen nå. Noe med dobbel låssystem. Dørene låste seg og speilene gikk inn når, men den røde lampen med bilde av en nøkkel og en bil blinker ennå. Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:55 #17 Del Skrevet torsdag kl 17:55 Ligger reservenøkkelen i bilen? Anonymkode: 9fce6...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:22 #18 Del Skrevet torsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligger reservenøkkelen i bilen? Anonymkode: 9fce6...6dd Det tror jeg ikke. Dette er en leiebil, men jeg ser ikke noen ekstra nøkkel. Vi fikk bare med 1 nøkkel da vi hentet bil Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:23 #19 Del Skrevet torsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror jeg fant feilen nå. Noe med dobbel låssystem. Dørene låste seg og speilene gikk inn når, men den røde lampen med bilde av en nøkkel og en bil blinker ennå. Anonymkode: 8ad49...ca4 Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:23 #20 Del Skrevet torsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 8ad49...ca4 Dette står i boka Anonymkode: 8ad49...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå