Gå til innhold

Inneklemte dager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1.nyttårsdag i dag. Tar dere fri førstkommende torsdag og fredag? 

Anonymkode: a8a9a...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men angrer på det nå. 4-åringen hadde hatt godt av barnehage etter å ha vært sammen med syke foreldre i nesten to uker. 

Anonymkode: bbe70...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jobb igjen i morgen. Ungene skal også på skolen.

Anonymkode: a4bda...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg elsker å jobbe inneklemte dager. Føler det er fri fra det å ha fri. Jeg hater for øvrig å ha fri.

Anonymkode: 11918...d51

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, greit å slappe litt av etter jul og nyttår :)

Anonymkode: f4ebb...bba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg hadde feriedager til gode før jul, men så var det så mye jobb at jeg ikke fikk tatt de, måtte også logge opp et-par timer mandag. Så da fører jeg timene nå i stedet. Men tar telefonen om det er noe. 

Anonymkode: 9865e...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på jobb, torsdag har vi planleggingsdag ,og fredag er vanlig dag . Men tipper at noen av barna tar fri på fredagen. 

Anonymkode: 3c494...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri de dagene i turnusen, siden jeg skal jobbe helg. Men skulle jeg ha jobbet, hadde jeg ikke tatt meg fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyblue7 skrev (4 minutter siden):

Skolen starter 6 januar her, så må ha tvangs fri…

Heldig!

Anonymkode: 86dee...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Skulle gjerne, men det har jeg absolutt ikke tid til, det er altfor travelt på jobb. De to eldste barna klarer seg selv, den minste skal på SFO/besteforeldre. 

Anonymkode: 442bc...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Heldig!

Anonymkode: 86dee...f65

Jeg har ikke mulighet til noe tvangsfri, men må finne løsninger for barnepass, jeg har ikke tid til å ta fri. Så jeg føler meg ikke spesielt heldig. Men antallet skoledager er jo likt uansett gjennom året, så sånn sett har det ikke så mye å si. Alle foreldre har det samme problemet: Det er altfor mange fridager i løpet av et skoleår sammenlignet med hvor mange feriedager man har på jobben. 

Anonymkode: 442bc...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på jobb, greit å få litt rutine på hverdagen igjen😄

Anonymkode: 423da...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrer ikke når jeg har fri. Har fri i morgen og jobb på fredag. Ungene har fri i morgen(planleggingsdag) og i bhg fredag. 
Hadde glemt å registrere ferie, og måtte skynde meg etter at fristen gikk ut og fikk ikke konferert med mannen (jobbreise annen tidssone) så fulgte min jobb. Han hadde egentlig tenkt å ta fri fredagen også, men drar på jobb nå når det ble som det ble, og sparer feriedagen. 

Anonymkode: 7d06b...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er planleggingsdag i morgen i bhg, noe det er hvert år 2 januar. Hadde ikke en av oss foreldre vært i perm pga baby, så måtte en tatt fri eller vi måtte ordne barnevakt. Har latt eldste få fri på fredag også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lærer og har planleggingsdag i morgen. På fredag er det skoledag. Syns det var litt rart, men.

Anonymkode: 3bb7f...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen begynner ikke før mandag, så her er det fri litt til ja, så digg! Jeg jobber turnus så det går fint. 

Anonymkode: 1eb41...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat nok feriedager igjen til romjula,så må på jobb i morgen og fredag...

Anonymkode: c1b52...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...