Kryneren Skrevet onsdag kl 14:17 #1 Del Skrevet onsdag kl 14:17 Har noen andre menn opplevd det? Hva kom det av tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet onsdag kl 14:21 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:21 Skjer nok innimellom ja. Kan komme av så mye. En tanke, en spesiell lukt etter et bilde i hodet. Vanskelig å styre det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet onsdag kl 14:23 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:23 Skjer hele tiden. Helt normalt. Det kan komme av så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 14:27 Forfatter #4 Del Skrevet onsdag kl 14:27 Kan jo velge å ta det som et tegn på at det er liv i kroppen 😄 Kan kanskje kjennes litt skamfult, men antagelig er det ingen andre som ser det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:29 #5 Del Skrevet onsdag kl 14:29 Prøv å være kvinne og få plutselig uventede orgasmer 😄 Anonymkode: 550a0...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 14:30 #6 Del Skrevet onsdag kl 14:30 Kryneren skrev (2 minutter siden): Kan jo velge å ta det som et tegn på at det er liv i kroppen 😄 Kan kanskje kjennes litt skamfult, men antagelig er det ingen andre som ser det... Er vel ikke noe å skamme seg over dette vel? Det er jo ganske naturlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 14:33 Forfatter #7 Del Skrevet onsdag kl 14:33 (endret) Irak skrev (3 minutter siden): Er vel ikke noe å skamme seg over dette vel? Det er jo ganske naturlig. Ja det er jo det💕og jeg må jo innrømme at det er ganske deilig også 🥰 Endret onsdag kl 14:34 av Kryneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 14:37 Forfatter #8 Del Skrevet onsdag kl 14:37 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøv å være kvinne og få plutselig uventede orgasmer 😄 Anonymkode: 550a0...22d Det skjer altså, uten at man har sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 15:38 Forfatter #9 Del Skrevet onsdag kl 15:38 Kan komme av uventet kroppskontakt med noen, eller synet av en tiltrekkende person. Hva ellers...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:02 #10 Del Skrevet onsdag kl 16:02 Blir bare glad hver gang den plutselig reiser seg jeg. Da vet jeg hvertfall at det er liv i den😀👍 Anonymkode: bee11...892 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet onsdag kl 16:07 #11 Del Skrevet onsdag kl 16:07 Når vi først er inne på tema. Min mest uventet ereksjon var i en begravelse. Det sier vel litt om hvor mye kontroll jeg har over den. Det er det siste stedet jeg vil ha ereksjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 16:22 #12 Del Skrevet onsdag kl 16:22 Rosa Gnom skrev (14 minutter siden): Når vi først er inne på tema. Min mest uventet ereksjon var i en begravelse. Det sier vel litt om hvor mye kontroll jeg har over den. Det er det siste stedet jeg vil ha ereksjon. Oisann...Det var uventet ja. Som regel klarer man å skjule det da... Hva var grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet onsdag kl 16:24 #13 Del Skrevet onsdag kl 16:24 (endret) Irak skrev (5 minutter siden): Oisann...Det var uventet ja. Som regel klarer man å skjule det da... Hva var grunnen? Ingen grunn. Det var jo en trist og kjip dag. Ekstremt upassende! 😛 Endret onsdag kl 16:28 av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 16:51 Forfatter #14 Del Skrevet onsdag kl 16:51 Rosa Gnom skrev (25 minutter siden): Ingen grunn. Det var jo en trist og kjip dag. Ekstremt upassende! 😛 Litt kontrast vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet onsdag kl 18:39 #15 Del Skrevet onsdag kl 18:39 Nei, det skjedde i tide og utide i ungdommen, men kan ikke si at det er et problem nå som voksen. Lysten er på topp, føler meg like kåt som da jeg var 17, sexen er veldig mye bedre, men jeg greier nå utmerket å kontrollere rreksjonen til passende situasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet onsdag kl 18:43 #16 Del Skrevet onsdag kl 18:43 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøv å være kvinne og få plutselig uventede orgasmer 😄 Anonymkode: 550a0...22d Nå er dog (heldigvis) ikke en ereksjon det samme som en orgasme så ikke helt sammenliknbart 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:48 #17 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Alle friske menn har opplevd det Anonymkode: 8fb04...877 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:21 #18 Del Skrevet onsdag kl 19:21 Hver natt omtrent kl. 05. Våkner som regel av det. Skjer sjelden på dagen lenger, men kunne skje på stranden, skolen o.l. inntil jeg ble ca 23 år. Anonymkode: 4f794...768 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:33 #19 Del Skrevet onsdag kl 22:33 Aldri opplevd det på dagtid. Ofte om natta og ofte om morgenen. Nærmest regelen hvis jeg sto raskt opp om morgenen og strakk meg. Anonymkode: 4e08f...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 23:37 Forfatter #20 Del Skrevet onsdag kl 23:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri opplevd det på dagtid. Ofte om natta og ofte om morgenen. Nærmest regelen hvis jeg sto raskt opp om morgenen og strakk meg. Anonymkode: 4e08f...591 Ja både om natten og om morgenen skjer det stadig. Lenge siden det skjedde på dagtid nå, men jeg husker en gang det kom veldig uventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå