AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:08 #1 Del Skrevet onsdag kl 14:08 Hva tenker dere om forhold der jenta er 26 år og gutten 18 år? Tror dere det kan funke? Anonymkode: 05760...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:14 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Hehe, det vil nok funke veldig godt frem til det ikke fungerer lenger. Men du vil få sex i massevis. Du vil gjøre en 18 åring veldig fornøyd Anonymkode: 090ba...5bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:14 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Nei. Med mindre "jenta" er litt tilbakestående, som man ofte er når man definerer seg slik i voksen alder. Anonymkode: c3cdf...8c8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet onsdag kl 14:15 #4 Del Skrevet onsdag kl 14:15 Ingen som kan vite om det funker før de har prøvd. Begge er voksne, så ja det kan funke. Ikke så stor aldersforskjell det der. Under 10 års forskjell til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:15 #5 Del Skrevet onsdag kl 14:15 Tenker at det er noe galt med dama på 26. Anonymkode: eb8a0...687 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:18 #6 Del Skrevet onsdag kl 14:18 Som mor til en som nærmer seg 18 år så hadde jeg slitt jævlig med å akseptere det. Og når jeg var 26 selv så ville jeg ikke tatt i en 18-åring, på samme måte jeg som 18-åring ville jeg ikke tatt i en 26 år gammel mann. Man er på fullstendig forskjellige steder i livet. Da jeg var 16 år så var jeg venn med en 17-åring (gutt) som var sammen med en 33-åring (dame). Vi mobbet han grenseløst de årene de var sammen. Det var, etter min mening, direkte motbydelig, men som en annen over sier så var hun veldig enkel i topplokket. Anonymkode: e1c9d...fb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 14:18 #7 Del Skrevet onsdag kl 14:18 tenker dama må være mentalt tilbakestående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:18 #8 Del Skrevet onsdag kl 14:18 Jeg synes nesten 10 år i forskjell er litt mye, men det kan jo fungere om begge er på ca samme sted i livet. Da tenker jeg med hva man ønsker. Dere er jo ulikt mtp utdanning. Han på vgs og hun ferdig med skole og utdanning (mest sannsynlig). Han skal være russ, liksom. Mer jeg skriver, mer tror jeg det kanskje ikke vil gå for noe langvarig. 25 og 32 ville ha vært mer realistisk for et forhold Anonymkode: 56c24...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:41 #9 Del Skrevet onsdag kl 14:41 Når jeg tenker tilbake på meg selv i 20-åra (mann) så var alle damene jeg festa med maks 18 i hodet selv om de begynte å nærme seg 30. Damer i 20-årene har koblet ut hjernen når det gjelder forholdet til menn. Det er drama, trøstesløse kjærlighetssorger og nye menn annenhver uke. Utrolig slitsomt. Og helt latterlig. Anonymkode: c5b65...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:30 #10 Del Skrevet onsdag kl 15:30 Tror de mest ideelle er å finne noen +/- 5 år. Jo eldre man blir jo mindre merkbar blir forskjellen, men det å ha felles kulturelle referanser er ganske gøy (mye lettere å ha felles interesser, samtaler, humor) +/- 10 år er å pushe det selv om man er godt voksen, mener jeg.. En 18 åring er kanskje litt umoden? Med en 26 åring er det da 8 år forskjell, og det er litt drøyt. Kan bli vanskelig å finne ut av det med barn, samboerskap eller andre praktiske ting. En på 26 er sannsynlig klar for noe seriøst, jobber og har mer klart for seg hva voksenlivet krever? En 18 åring er typ russ? Anonymkode: 17e84...ddc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:32 #11 Del Skrevet onsdag kl 15:32 Ville virkelig bare tenkt at noe var alvorlig galt i hodet til den aktuelle jenta (kvinnen). Anonymkode: 72c1d...da4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:19 #12 Del Skrevet onsdag kl 16:19 Nei. Anonymkode: 6f835...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:22 #13 Del Skrevet onsdag kl 16:22 President Macron var jo 15 og hun var 40. De har vært gift i snart 20 år. Anonymkode: 06eec...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:28 #14 Del Skrevet onsdag kl 16:28 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): President Macron var jo 15 og hun var 40. De har vært gift i snart 20 år. Anonymkode: 06eec...d50 Jail. Anonymkode: 6f835...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:38 #15 Del Skrevet onsdag kl 16:38 Aldersforskjellen i seg selv er ikke problemet, men at han kun er 18 gjør det veldig spesielt. Du er voksen, bor for deg selv og i full jobb? Han er ikke ferdig på vgs og bor hjemme? Nei! Hadde dere begge vært 10 år eldre hadde jeg ikke sett noe problem. Anonymkode: 358e7...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå