Ayesh Skrevet onsdag kl 13:33 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:33 Kan ikke se hva denne jakken er laget av. Er det 100% dun eller er det blitt brukt polyester også? Og kan man stole på denne siden?? https://oslomote.com/products/jaana-varm-og-lang-dunjakke?variant=47745273037148&utm_campaign=21475943716&utm_ad_group=&utm_ad=&utm_source=google&utm_campaign=21475943716&utm_ad_group=&utm_ad=&utm_source=google&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA7NO7BhDsARIsADg_hIaKdWyErJhd1ODbGUhzChdn45LhzMpVf1BwuW_txW9z8DiQW5JuxmEaAlveEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet onsdag kl 13:39 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:39 Det er et firma som oppgir de holder til i Nederland, med et norskt navn. Antagelig dropshipping fra Kina. Det kan godt være du får et greit plagg for det om. men obs på retur -policyen deres: du er fullt ut ansvarlig for kostnadene med å sende plagget i retur. Retur adressen får du ved å sende en mail til firmaet. Den adressen kan fort være et sted i Kina. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet onsdag kl 13:48 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:48 (endret) Du kan kjøpe den selv her: https://www.aliexpress.com/i/1005003510333412.html, så kan du droppe mellommannen. Mest sannsynlig er det ikke dun, men bomull. Du ser de har brukt samme bildene, men bare kuttet ut bakgrunnen. Endret onsdag kl 13:49 av Gogglebox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:51 #4 Del Skrevet onsdag kl 13:51 Ayesh skrev (17 minutter siden): Kan ikke se hva denne jakken er laget av. Er det 100% dun eller er det blitt brukt polyester også? Og kan man stole på denne siden?? https://oslomote.com/products/jaana-varm-og-lang-dunjakke?variant=47745273037148&utm_campaign=21475943716&utm_ad_group=&utm_ad=&utm_source=google&utm_campaign=21475943716&utm_ad_group=&utm_ad=&utm_source=google&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA7NO7BhDsARIsADg_hIaKdWyErJhd1ODbGUhzChdn45LhzMpVf1BwuW_txW9z8DiQW5JuxmEaAlveEALw_wcB Uansett hva eller hvor du bestiller fra, husk å betale med kredittkort. Da har du sikkerhet for pengene i kortet. Anonymkode: 6cefc...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:54 #5 Del Skrevet onsdag kl 13:54 Sjekk alltid Trustpilot før du handler fra ukjente butikker: https://no.trustpilot.com/review/www.oslo-mote.com Anonymkode: 621cd...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:57 #6 Del Skrevet onsdag kl 13:57 Kjøp i fysiske butikker! Det er mye bedre på så mange måter, som sikkerhet for trygge og ikke giftige produkter, støtte lokale arbeidsplasser, støtt norsk handelsstand og næringsliv, sikre liv i bygater, unngå unødig miljøbelastning og mye bedre når du kan se og prøve før du kjøper. Og ikke minst har du et sted å gå og folk å snakke med om det er problemer med produktet. Anonymkode: 6d59b...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:09 #7 Del Skrevet onsdag kl 14:09 Jeg leste bare "tittelen" i lenken og begynte le. Oslo-mote... det lyser svindel bare av navnet! Neste soleklare tegn er alle de store forbokstavene i ord, så dårlig norsk bruker ingen norske sider... De sender ikke internasjonalt, med de "sender Norge". De benytter sitt eget forsendelsesystem, altså ikke bring, posten, dhl eller postnord.... har de egne bud over hele landet?? De oppgir ikke returadresse, den er tydeligvis for hemmelig til å offentliggjøre... på kontaktsiden heter de plutzelig Zula "Takk for at du valgte Zula København". De oppgir ulike betalingsmetoder på ulike deler av nettstedet. Jeg har store problemer med å finne noe som gjør siden troverdig, det lyser svindel fra alle kanter. Anonymkode: 41ffc...23f 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet onsdag kl 14:12 #8 Del Skrevet onsdag kl 14:12 Ganske typisk svindelside, vanlige kjennetegm er com-domene og Oslo, Norway eller Norge i navnet, anonym eier av nettsiden, skjuler seg bak proxy og siden er registrert gjennom ett firma som er kjent for lave priser på domener, dpmenet er nytt også, registrert 20 oktober 2024. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet onsdag kl 15:34 #9 Del Skrevet onsdag kl 15:34 Ville aldri kjøpt frå nokon butikk som heiter Oslo Mote 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:06 #10 Del Skrevet onsdag kl 17:06 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøp i fysiske butikker! Det er mye bedre på så mange måter, som sikkerhet for trygge og ikke giftige produkter, støtte lokale arbeidsplasser, støtt norsk handelsstand og næringsliv, sikre liv i bygater, unngå unødig miljøbelastning og mye bedre når du kan se og prøve før du kjøper. Og ikke minst har du et sted å gå og folk å snakke med om det er problemer med produktet. Anonymkode: 6d59b...89a Jeg er så inderlig enig i alt du sier her - MEN jeg bestiller mesteparten av klærne på nettet likevel av denne ene enkle grunnen; angreretten på 14 dager. De vanlige kjedebutikkene har gjerne 30 dagers åpent kjøp, og den er grei. Men når jeg kjøper ei ytterjakke til kr 6000 i fysisk nisjebutikk og får aller nådigst deponering på 1 dag er dette dårlig kundeservice. Jeg både ønsker og trenger god tid på dyre avgjørelser, vil gjerne prøve jakka hjemme for å se hva den passer til, følelsen av å ha den på, tung/lett/stiv/hvordan blir bevegelighet/er den for trang over skuldrene (sykler mye) osvosv.. i butikken går det gjerne litt fort i svingene og vipps har man gjort et bomkjøp. Vet deponering er butikkens egen velvilje, men kunne hatt bedre løsninger her. Skjønner det kan være vanskelig iom at folk bruker plagget feks fredag/lørdag kveld og kommer tilbake med det mandagen..hørt det også av ei som driver butikk. Trasig. Har reklamert både fysisk i butikk og på nett, ble avfeid i butikken da den mente jeg hadde brukt genseren hardt (dyr genser som nuppet etter 5 min), jeg brukte den kun på kontoret. 😮 Har reklamert både på Zalando, full refusjon, og Filippa K nettbutikk - full refusjon. Det sagt har hatt gode erfaring med reklamasjon i fysiske butikker også, jeg syndes det er jevngode her. Beklager avsporingen forøvrig. Anonymkode: 01916...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet onsdag kl 17:09 #11 Del Skrevet onsdag kl 17:09 Gidder ikke gå inn på siden for å sjekke en gang. "oslomote.com" = garantert 100% utvilsomt svindel. Ikke nødevndigvis slik at de stjeler personalia og kort-info av deg (Selv om det jo er det skumleste). Men at du får klesplagg type temu-kvalitet verdt 10kr for hver tusenlapp du bruker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:14 #12 Del Skrevet onsdag kl 17:14 Stofftype: syntetisk. JIAALU Women's Down Jacket Long Coat Quilted Coat Thickened Hooded Coat Winter Warm Windproof Jacket Outdoor Jacket Casual Winter Coat Women's Winter Jacket : Amazon.de: Fashion Koster 573 kroner. Anonymkode: 44236...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:26 #13 Del Skrevet onsdag kl 17:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøp i fysiske butikker! Det er mye bedre på så mange måter, som sikkerhet for trygge og ikke giftige produkter, støtte lokale arbeidsplasser, støtt norsk handelsstand og næringsliv, sikre liv i bygater, unngå unødig miljøbelastning og mye bedre når du kan se og prøve før du kjøper. Og ikke minst har du et sted å gå og folk å snakke med om det er problemer med produktet. Anonymkode: 6d59b...89a Nå ville ikke jeg kjøpt noe fra nettbutikker av typen som nevnes i HI, men av og til ønsker man seg f.eks en vinterkåpe i 100 % ull og i en annen farge enn beige eller sort. Det kan fort bli vanskelig å finne i en fysisk butikk, og ikke minst tidkrevende å gå innom alle butikkene i en stor by og se på alle vaskelappene til plaggene. Jeg håper ellers du også er klar over at det finnes mulighet for å kjøpe på nett fra små selvstendige norske butikker, men som befinner seg på en annen kant av landet enn der man selv bor. All netthandel er ikke fra store internasjonale selskaper. Anonymkode: f2cfc...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå