Ephemera Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Jeg skal returnere en pakke som jeg har fått fra Victorias Secret. Det var 4 plagg og jeg beholder kun 1 av dem. Jeg regner med at det snart dumper ned en toll-regning i postkassen. Hva gjør jeg da? Skal jeg betale den og så få tollavgiften refundert etterpå? Eller skal jeg ringe tollvesenet og forklare at jeg har returnert deler av pakken til USA. Hvilket bevis har jeg for dette? Jeg har aldri returnert noe til utlandet før. Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal få tilbake pengene mine fra VS. Jeg betalte med Visa når jeg bestilte. Ser de da kontonummeret mitt og fører pengene tilbake dit? Håper noen kan svare meg på dette.
Nella Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Vi hadde en sånn sak her da vi fikk to sendinger og lapp i den ene (som de selvfølgelig åpnet) med totalsummen. Da måtte vi ha en bekreftelse fra selger på verdien av kun det som var i pakka og gi til tollvesenet og da slapp vi å betale moms. Så du må få en bekreftelse fra VS på summen på det du beholder. Vi fikk på mail og fakset noe som holdt. Hvordan de gjør med tilbakebetaling vet jeg ikke, men mulig de kan tilbakeføre beløp rett til kort på kortnummeret.
Ephemera Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2006 Takk for svar, Nella! Jeg måtte forøvrig betale 350 kroner i porto for å sende pakken tilbake til USA (3 plagg). Så dette ska jeg faktisk aldri gjøre mer... Jeg får sende en mail til VS etterhvert da, og be om en bekreftelse på at jeg har returnert de 3 plaggene og bare beholder 1. Hjelpe meg, for et styr... Men dette måtte vel til for at jeg skulle lære...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå