Gå til innhold

Panelovn og stikkontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har søkt på nettet etter bruksanvisning på mills og adax sine panelovn, men finner ikke informasjonen jeg leter etter.

Jeg ønsker å feste opp en panelovn på en vegg, men på grunn av døren inn til rommet, må panelovnen festes slik at kabelen til stikkontakten kommer ut under ovnen. Er dette brannfarlig? På bilder ser jeg enten ikke stikkontakten, eller stikkontakten er på siden av ovnen.

Anonymkode: b1018...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har søkt på nettet etter bruksanvisning på mills og adax sine panelovn, men finner ikke informasjonen jeg leter etter.

Jeg ønsker å feste opp en panelovn på en vegg, men på grunn av døren inn til rommet, må panelovnen festes slik at kabelen til stikkontakten kommer ut under ovnen. Er dette brannfarlig? På bilder ser jeg enten ikke stikkontakten, eller stikkontakten er på siden av ovnen.

Anonymkode: b1018...b85

Snakk med butikken, eller legg ut bilde her.

Anonymkode: 83369...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to Mills panelovner. 
Ledningen er festet ganske langt ned på høyre side av ovnen. Ikke helt nederst, men ca 1/4 opp fra nedre høyre hjørne. 

Den ene ovnen er hengt opp hvor stikkontakten er nede på høyre side, og den andre så er stikkontakten nede på venstre side. Da går ledningen ut fra høyre side av ovnen, og skrår over til andre siden, under ovnen. 

Anonymkode: e8ea2...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...