Gå til innhold

Tør ikke måke pga redd for naboene mine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 13.42):

Ja, skal ta meg sammen 💪

Ja, men jeg orker faktisk ikke ta på meg skylden for mer nå. At de ikke hilser ligger på dem, ikke meg. Jeg har virkelig prøvd mitt beste. 

Anonymkode: c0fa1...d0a

Uhøflig han/hun var da, tenker jeg om noen ikke hilser.

Tenker ikke at det har noe med meg å gjøre 😅

Og du, det verste som fins er oversosiale naboer. Sånne som vil prate og du aldri blir kvitt. 

Anonymkode: 503e0...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 16.32):

Takk ♥️ Sterkt gjort av deg. Naboene mine har på en måte rottet seg sammen, det virker nesten som en har sagt et eller annet om meg som gjør at de andre tar hans/hennes parti og behandler meg som luft. Ekstremt rart. 

De eneste som hilser på meg er en utenlandsk familie og en annen familie som også virker å være litt utenfor (hun som solgte meg leiligheten min baksnakket dem i alle fall intenst). 

Jeg har måket flere ganger nå, men jeg kjenner egentlig at jeg vil flytte. Jeg liker ikke å bo her, rett og slett. Har aldri opplevd det noe sted før. 

Anonymkode: c0fa1...d0a

Du kan ikke lese andres tanker eller vite hva de har gjort eller sagt når du ikke var der. Du vet ikke hva de tenker om deg. Da må du være like åpen for at det kan være noe nøytralt eller hyggelig de tenker, som noe negativt. Dette er ikke silent treatment eller noe ekstremt rart. Du skriver jo forklaringen selv i HI. Det er gamle minner og spøkelser som plager deg, ikke naboene.

Anonymkode: 41f3e...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en nabo som ikke hilser eller stopper for å prate.

Har ingenting med naboene mine å gjøre, jeg har angst.

Jeg liker heller ikke å være kompis med mennesker jeg bor tett på. Da blir det vanskeligere å si nei til kaffe eller lignende. Itillegg vanskeligere å si ifra om det ubehagelige (lyd/støy på kveld/natt osv).

Så trådstarter, i aller høyeste grad er det ikke du som er problemet.

Det er også mange tjenester der ute som måker og klipper gress mot penger. Spørs hvor i Norge du bor, men det er mulig!! Bare en annen løsning på problemet.

Anonymkode: 04acf...aa2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...