Djungelvrål Skrevet lørdag kl 21:44 #21 Del Skrevet lørdag kl 21:44 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 13.28): Er du nøye på å tørke hendene heeelt tørre etter håndvask? Har du veldig tørr inneluft? Ellers så har decubal håndkrem hjulpet meg😊 Anonymkode: ce5cd...160 De rekker ikke det når man jobber innen helse. Det er sprit og håndvask 100 g om dagen. Døden for hender og negler. Jeg syns olivenolje er noe av det bedre, bruke om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:50 #22 Del Skrevet søndag kl 06:50 Jeg bruker Neutrogena håndkrem + hansker hver natt. Anonymkode: c92d3...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:59 #23 Del Skrevet søndag kl 22:59 Kjøp Eucerin Ph5 hudlotion (uten parfyme) på apoteket. Den er kjempegod, og de har den ofte på tilbud. Anonymkode: 6c38e...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet søndag kl 23:08 #24 Del Skrevet søndag kl 23:08 Jeg har erfart at de fleste kremer gjør saken verre, spesielt når man kommer borti mange ulike produkter. Parfymer tilsatt ødelegger min hud. Jeg fikk to forskjellige håndkremer til jul, de kan jeg bare gi videre. Rød apobase fungerer av og til hos meg. Ellers støtter jeg den fra apoteket i linken over, brukes til pleie i helsevesenet og er bra. Abena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden Denne brukar eg for mine tørre hender. ACO special Care Håndkrem. På tilbod på Vitusapotek no til kr 39,- for 75 ml tube. Parfymefri. Kjøp ACO Special Care Protecting Hand Cream 75 ml på nett | Vitusapotek Brukar et godt lag av denne før natta og huden er mjuk dagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå