AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Del Skrevet 1. januar Jeg skal flytte og kommer da i sykkelavstand til jobb, men det blir for langt for hunden min å løpe med på vei til pass. Tenkte på muligheten til å ha han i sekk, er det noen som har prøvd dette? Han er 10 kg. Jeg vil helst slippe å ha vogn på sykkelen, men hadde vært så deilig å slippe bil eller kollektiv. Hvis du har prøvd, hvilken sekk har du? Og hvordan gikk du fram med tilvenning? Anonymkode: 27a2e...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Del Skrevet 1. januar du har sikkert googlet det, men trur folk bare bruker de sekkene de har. Anonymkode: b825f...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): du har sikkert googlet det, men trur folk bare bruker de sekkene de har. Anonymkode: b825f...2f1 Bare ser ikke helt for meg at det skulle være komfortabelt, men mulig jeg overtenker, hører derfor gjerne andres erfaringer 😊 Anonymkode: 27a2e...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Del Skrevet 1. januar Ei venninne tok sin 8 kg hund i sykkelkurv foran 😆 vanlig kurv med litt størrelse som hun sydde et slags trekk oppi, og satte inn noen fester i slik at hunden ikke kunne hoppe ut. Brukte sele på hunden. Hunden vendte seg raskt til å sitte oppi der, de syklet overalt sammen 😊 bare nevner det tilfelle du ikke har tenkt på det selv. Anonymkode: 0b34a...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Del Skrevet 1. januar Med så liten hund ville jeg kjøpt kurv til å feste foran styret eller bak på bagasjebrettet. Mange muligheter, f.eks denne: https://www.sykkelpikene.no/basil/105647/basil-hundekurv-buddy-til-bagasjebrett-blå-kurv-plus-gitter-plus-pute-plus-feste Anonymkode: a031d...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. januar #6 Del Skrevet 1. januar Hva med en sykkelkurv? En del av dem har lastekapasitet på 10 kg. eller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå