Gå til innhold

Brrr.... kaldt, kaldt, kaldt...

Anbefalte innlegg

Gjest frysepinnen
Skrevet

Nå er det så kaldt at jeg ønsker at jeg var nordlenning.

For de er så vant med kulde.... i gammen sin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Ja vi har ikke hatt 30 her oppe enda så jeg synes vinteren er forholdsvis mild jeg :ler:

Endret av chrizzy
Skrevet (endret)
Nå er det så kaldt at jeg ønsker at jeg var nordlenning.

For de er så vant med kulde.... i gammen sin.

:ler: Så snart man har fått på seg bikinien av reinsdyrskinn, så er det bare å gå ut og sole seg. :ironi:

Endret av Cata
Gjest King James
Skrevet

Vi har bare godt av litt kulde. Og hva mer kan vi vente oss vi bor tross alt ikke i Afrika men i Nord Europa hvor det kan bli kaldt

Gjest Gjest
Skrevet

Brrr.... kaldt, kaldt, kaldt...

Her er det 15 kuldegrader og døren har stått åpen i en og en halv time fordi snekkerne bytter ut verandadøren min.....plantene er reddet inn på et oppvarmet bad, og jeg sitter her med kalde fingre og nese og "besøker " plantene med jevne mellomrom for å tine litt...

Skrevet

I dag var det visst ikke bare ute det var kaldt.. ble sendt hjem før skolen hadde begynt p.g.a. for lav temperatur i skolebygget!

:-D

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg er også skikkelig frossenpinn, og blir fysisk syk av denne vinteren så vi skal flytte til sydligere strøk (ikke spania!) etter å ha jobbet hardt her noen år...

Skrevet

Det er da så morsomt å gå ute å se på alle som hater og nærmest kryper inn jakkene sine. Fint med en kald tørr vinter. En våt vinter er langt verre.

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Så snart man har fått på seg bikinien av reinsdyrskinn, så er det bare å gå ut og sole seg. :ironi:

:ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Vi har bare godt av litt kulde. Og hva mer kan vi vente oss vi bor tross alt ikke i Afrika men i Nord Europa hvor det kan bli kaldt

Vi har ikke godt av kulde. De voldsomme temperaturforandringene vi gjennomgår ute (kaldt) inne (varm) skaper flere allergier og astma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...