Gjest frysepinnen Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Nå er det så kaldt at jeg ønsker at jeg var nordlenning. For de er så vant med kulde.... i gammen sin.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Ja vi har ikke hatt 30 her oppe enda så jeg synes vinteren er forholdsvis mild jeg Endret 4. mars 2006 av chrizzy
Cata Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Nå er det så kaldt at jeg ønsker at jeg var nordlenning. For de er så vant med kulde.... i gammen sin. ← Så snart man har fått på seg bikinien av reinsdyrskinn, så er det bare å gå ut og sole seg. Endret 5. mars 2006 av Cata
Gjest King James Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Vi har bare godt av litt kulde. Og hva mer kan vi vente oss vi bor tross alt ikke i Afrika men i Nord Europa hvor det kan bli kaldt
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Brrr.... kaldt, kaldt, kaldt... Her er det 15 kuldegrader og døren har stått åpen i en og en halv time fordi snekkerne bytter ut verandadøren min.....plantene er reddet inn på et oppvarmet bad, og jeg sitter her med kalde fingre og nese og "besøker " plantene med jevne mellomrom for å tine litt...
Villstyring Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 I dag var det visst ikke bare ute det var kaldt.. ble sendt hjem før skolen hadde begynt p.g.a. for lav temperatur i skolebygget! :-D
Gjest Tanita Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 Jeg er også skikkelig frossenpinn, og blir fysisk syk av denne vinteren så vi skal flytte til sydligere strøk (ikke spania!) etter å ha jobbet hardt her noen år...
skrue Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Det er da så morsomt å gå ute å se på alle som hater og nærmest kryper inn jakkene sine. Fint med en kald tørr vinter. En våt vinter er langt verre.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 Så snart man har fått på seg bikinien av reinsdyrskinn, så er det bare å gå ut og sole seg. ←
Gjest GreenSky Skrevet 8. mars 2006 #10 Skrevet 8. mars 2006 Vi har bare godt av litt kulde. Og hva mer kan vi vente oss vi bor tross alt ikke i Afrika men i Nord Europa hvor det kan bli kaldt ← Vi har ikke godt av kulde. De voldsomme temperaturforandringene vi gjennomgår ute (kaldt) inne (varm) skaper flere allergier og astma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå