Cupcake Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Noen som har prøvd den nye foundationen til L'oreal? "Infallible", som skal holde i 16 timer?
Gjest Elya Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Syns ikke den var noe bedre enn andre jeg har brukt i samme prisgruppe. Vil anbefale Kanebo, men den er dyrere da. Ang 16timer, tok jeg ikke toden, men da kvelden var slutt synes jeg ikke at den var virket spesielt fresh og naturlig nei.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Det lå en liten prøve av denne i et blad jeg kjøpte nylig. Er generelt skeptisk til billige foundations og denne bekreftet min skepsis. Pudrete konsistenes som fremhevet mine knapt ikke-eksisterende porer. La seg som en maske på huden og så veldig unaturlig ut i dagslys. Mulig den holder lenge, men det hjelper ikke når den ikke er pen på.
Gjest Malina Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Det lå en liten prøve av denne i et blad jeg kjøpte nylig. Er generelt skeptisk til billige foundations og denne bekreftet min skepsis. Pudrete konsistenes som fremhevet mine knapt ikke-eksisterende porer. La seg som en maske på huden og så veldig unaturlig ut i dagslys. Mulig den holder lenge, men det hjelper ikke når den ikke er pen på. ← Godt du advarte meg! Jeg fikk så lyst til å prøve denne etter å ha sett reklamen Lett påvirkelig, jeg?! Eneste billige foundation jeg har vært fornøyd med har vært Revlon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå