AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:02 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:02 Var det noe du ønsket deg som du ikke fikk? Jeg skal kjøpe meg en lue på sportsbutikk, i ull. Se om jeg finner på januarsalget Anonymkode: 8852f...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:20 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:20 Får 5000 kr av svigers hvert år- så ja. Har et par sko på ønskelisten min Anonymkode: 1d596...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:26 #3 Del Skrevet onsdag kl 09:26 Jeg kjøpte meg en kåpe rett før jul og sa til samboer og foreldre at jeg ønsket bidrag til den. Så sånn sett kjøpte jeg egen gave selv.😅 Anonymkode: be6af...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:27 #4 Del Skrevet onsdag kl 09:27 Jeg handlet litt på romjulssalg 🙂. Bøker, litt fra Rituals, litt hudpleie og noen klesplagg. Anonymkode: 79282...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 09:27 #5 Del Skrevet onsdag kl 09:27 Ja, pysjbukse og en bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:28 #6 Del Skrevet onsdag kl 09:28 Det jeg ønsker meg kan ikke kjøpes. Anonymkode: 7ffeb...a0e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:28 #7 Del Skrevet onsdag kl 09:28 Ja, har ønsket meg ny morgenkåpe av mannen i sikkert 3 år nå. Pekt på aktuelle jevnt igjennom året.. Fikk dusjsåpe fra rituals nå🤪 Fint det altså, men nå gidder jeg ikke vente mer 😂 Anonymkode: 2b47b...753 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:41 #8 Del Skrevet onsdag kl 09:41 Ja, trenger ny telefon. Den jeg har må lades minst to ganger om dagen nå (6 år gammel Samsung Galaxy s9). Anonymkode: cac03...b9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet onsdag kl 09:45 #9 Del Skrevet onsdag kl 09:45 Ja, ønsket meg ny elektrisk tannbørste forden jeg har er så sliten og lader dårlig, så det må jeg nok gjøre… snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:23 #10 Del Skrevet onsdag kl 18:23 Nei. Men jeg innså at jeg ikke har noen skikkelige øredobber som står seg ut/har noe spesielt, så da unnet jeg meg det på impuls i romjula. Det føltes fint etter en intensiv periode på jobb i førjulsdagene, og ble en gave til meg selv. Anonymkode: 0a05c...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:45 #11 Del Skrevet torsdag kl 13:45 Ja. Jeg skal kjøpe meg papirkutter og spante på meg massasje på det stedet jeg ikke fikk noe gavekort til. Anonymkode: 9a451...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:50 #12 Del Skrevet torsdag kl 13:50 Ja, vi handlet alt vi ikke fikk allerede i romjulen. Kommer noe på salg så sender vi bare retur, men tviler, gitt hva det var. Anonymkode: fa85e...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:56 #13 Del Skrevet torsdag kl 13:56 Pleier det ikke være januarsalg? Har ikke handlet noe til meg selv på flere år, men fikk 6000 kr i julegaver 🥰🥰🥰 føler meg så heldig! Jeg må nok bruke noe på ting jeg rett og slett MÅ ha nytt, truser og noen hverdagssko, en ny bukse, pluss noe hudpleie jeg har vært tom i månedsvis og noen apotekvarer. Men det skal bli deilig, for det har jeg vært frustrert over lenge, har blant annet bare hatt en bukse i omløp 😅 så bruker kanskje 2500 på dette. Resterende 3500 skal jeg bruke på noe luksus! Jeg har ønsket meg noen egne bøker, leser stort sett fra biblioteket, setter av noe til å kjøpe til Kindle gjennom året. Gleder meg til noen fysiske bøker 🥰 Så vil jeg kjøpe meg en ny fargeleggingsbok, den jeg har er nesten utfarget. Og så er strykkepinnen min bøyd, og jeg får blåmerke og bøl på fingeren, så jeg skal ha ny 😂 garn fikk jeg masse restegarn! Tror også jeg vil kjøpe en ny bomullstights til hjemmebruk, og en t-skjorte til å trene i, alle jeg har er så slitt at jeg føler meg avkledd. Litt under 2000 igjen som jeg sparer. Åh, tror jeg må komme meg ut og se i dag. Eller begynner salget senere? Anonymkode: 9d985...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå