AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:27 #1 Del Skrevet onsdag kl 07:27 Hei, jeg vil ikke mase på legevakta for dette, men jeg holder altså på å dø. Derfor håper jeg noen har stått i denne situasjonen her og har fått kvalmestillende av lege som er godkjent til bruk av gravide og ammende. Jeg brukte postafen ved forrige svangerskap, men den går over i morsmelk. Har noen en type å anbefale meg? Anonymkode: a84d6...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:44 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:44 Du må nok til lege. Anonymkode: 77929...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:48 #3 Del Skrevet onsdag kl 09:48 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må nok til lege. Anonymkode: 77929...659 Ja, jeg skal det i morgen. I mellomtiden ville jeg se om noen har vært i samme situasjon Anonymkode: a84d6...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:29 #4 Del Skrevet onsdag kl 10:29 Du holder jo ikke på å dø, slutt å være så dramatisk. Kvalmestillende som kan brukes under graviditet finnes, men alt gå over i morsmelk og anbefales ikke ved amming. Du får snakke med legen og finne ut hva som er verdt risikoen for deg. Evt droppe ammingen. Anonymkode: 5e46f...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:36 #5 Del Skrevet onsdag kl 10:36 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du holder jo ikke på å dø, slutt å være så dramatisk. Kvalmestillende som kan brukes under graviditet finnes, men alt gå over i morsmelk og anbefales ikke ved amming. Du får snakke med legen og finne ut hva som er verdt risikoen for deg. Evt droppe ammingen. Anonymkode: 5e46f...9c1 I alle dager så hyggelig du var da. Du kan vel umulig ha opplevd svangerskapskvalme hvis du tar så lett på det. Nei, selvsagt dør man ikke. Er det første dagen din på Internett? Men det er helt jævlig og jeg trenger hjelp Anonymkode: a84d6...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:08 #6 Del Skrevet onsdag kl 11:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg skal det i morgen. I mellomtiden ville jeg se om noen har vært i samme situasjon Anonymkode: a84d6...413 Du kan jo ta en Dr drop in eller online lege, hvis det er så ille så slipper du vente Anonymkode: 77929...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:59 #7 Del Skrevet onsdag kl 11:59 Tryggmammamedisin og RELIS har en del informasjon. Felleskatalogen kan du ikke bruke (den sier nei omtrent uansett). https://svelic.se/utredning/?id=1-2329 Anonymkode: 00ec5...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:46 #8 Del Skrevet onsdag kl 12:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du holder jo ikke på å dø, slutt å være så dramatisk. Kvalmestillende som kan brukes under graviditet finnes, men alt gå over i morsmelk og anbefales ikke ved amming. Du får snakke med legen og finne ut hva som er verdt risikoen for deg. Evt droppe ammingen. Anonymkode: 5e46f...9c1 Men hvem i alle dager har tråkka deg på tærne i dag? Snakker du sånn til folk i omgangskretsen din også? Makan Anonymkode: a5358...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå