AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:16 #1 Del Skrevet onsdag kl 07:16 Selv opplever jeg at minner fra forrige forhold kommer snikende tilbake, når jeg minst forventer det og setter meg litt ut. Det kan være ting den nye kjæresten gjør eller sier. (Bare at hen puster kan utløse et minne🙈) Er derfor nysgjerrig på hvordan andre opplever denne overgangen🫣 Anonymkode: 34084...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:39 #2 Del Skrevet onsdag kl 08:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv opplever jeg at minner fra forrige forhold kommer snikende tilbake, når jeg minst forventer det og setter meg litt ut. Det kan være ting den nye kjæresten gjør eller sier. (Bare at hen puster kan utløse et minne🙈) Er derfor nysgjerrig på hvordan andre opplever denne overgangen🫣 Anonymkode: 34084...8dd Trur du gjekk fort inn i nytt forhold Anonymkode: 05ff7...5cc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 10:20 #3 Del Skrevet onsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv opplever jeg at minner fra forrige forhold kommer snikende tilbake, når jeg minst forventer det og setter meg litt ut. Det kan være ting den nye kjæresten gjør eller sier. (Bare at hen puster kan utløse et minne🙈) Er derfor nysgjerrig på hvordan andre opplever denne overgangen🫣 Anonymkode: 34084...8dd Det tror jeg er helt normalt. Det tar tid å bli kjent med hverandre i et forhold. Så tror jeg det kommer litt an på hvor lang tid som har passert i mellom forrige forhold og nåværende, samt hvor mye minner det er snakk om. Ikke minner i form av tid, men opplevelser... Man har jo tross alt delt mye på godt og vondt i et forhold, så uansett grunnen til at det ble avsluttet så vil det være der. Det er det viktig å ha forståelse for. Det er en annen person som mest sannsynlig har hatt en stor innvirkning på livet ditt i en eller annen form, og man blir på en måte ikke helt den samme. Det kan være både positivt og negativt 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet onsdag kl 10:42 #4 Del Skrevet onsdag kl 10:42 Ja og nei. I utgangspunktet tenker jeg lite på eksen. Men, jeg hadde en voldelig eks som kan trigge enkelte situasjoner. F.eks var jeg veldig redd for kniver i starten av forholdet med min mann. Men, jeg ble så fort trygg på mannen min at det ble en ting jeg ikke er redd for med akkurat han. I dag, tre år etter vi møttes, tenker jeg ikke lenger på eksen i særlig grad. Skal sies at jeg har tenkt lite på han generelt, og det som kan trigge minner heldigvis ikke gjør det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:53 #5 Del Skrevet onsdag kl 10:53 Nei ingenting. Jeg var så ferdig med han at jeg ofra ikke en tanke. Noe han ble fortvilt over. Han ville ikke gi slipp. Det måtte en graviditet til før han sluttet å ta kontakt. Lell om han ble far så slapp han meg ikke. Så det var så godt når han sluttet helt og forstod at jeg faktisk mente det jeg sa. Anonymkode: 962d2...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå