missbanana Skrevet onsdag kl 06:21 #1 Del Skrevet onsdag kl 06:21 Er det noen som vet om det kommer og evt når det starter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:08 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:08 Norwegian har salg nå. Anonymkode: d8c90...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:35 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:35 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Norwegian har salg nå. Anonymkode: d8c90...8d2 Er det et reelt salg? Vet du hva besparelsen er? Anonymkode: 2f6c0...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredelig Skrevet torsdag kl 20:40 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:40 Du kan finne billige billetter den ene veien, så er det svindyre billetter den andre. Og om du prøver å være lur, Norwegian en vei og SAS andre? Glem det, de har samkjørt dette... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbanana Skrevet torsdag kl 20:54 Forfatter #5 Del Skrevet torsdag kl 20:54 Ja! Så det startet idag Å ja jeg er enig, grøss for noen priser i skolens ferier! Tror jeg klikka meg gjennom alle muligheter og varianter😆 holdt på å bli sprø. Det er vel bare å akseptere at det er andre tider nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:58 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det et reelt salg? Vet du hva besparelsen er? Anonymkode: 2f6c0...a11 Ikke superbillig, men de billettene jeg så på kostet 400 mindre t/r enn i går. Anonymkode: d8c90...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå