AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:53 #1 Del Skrevet onsdag kl 05:53 I går drakk jeg vel en par-tre glass vin, et glass champagne og to halvlitere øl. Og nå har jeg hodepine og er skjelven. Hvorfor drikke alkohol da? Anonymkode: 80790...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:04 #2 Del Skrevet onsdag kl 06:04 Nei, si det, dette har menneskene lurt på siden tidenes morgen, da noen fant gjæret frukt en dag. Man angrer, inntil det har gått litt tid, så drikker man igjen. Selv har jeg tenkt å ha et hvitt år, for selv så lite som jeg drikker er det egentlig ikke verdt det. Anonymkode: de866...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:33 #3 Del Skrevet onsdag kl 06:33 Alkohol er i alle fall gift for kroppen. Med alderen er jeg blitt mindre og mindre interessert i å drikke alkohol. Jeg er ikke avholds, men et vinglass er f.eks nok (det kan jeg nyte over lang tid). Og jeg mistrives på middag/fester hvor folk heller innpå alkohol. Jeg har vokst opp med alkoholmisbruk i nær familie, og har sett hvor ødeleggende det er for personen det gjelder og familien rundt. Så ja, på mange måter er alkohol djevelens munnvann. Alkohol har skylden for mye vondt. Anonymkode: 928c8...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet onsdag kl 10:53 #4 Del Skrevet onsdag kl 10:53 Hodepine etter 2,5 øl i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå