Gå til innhold

Menn; Hva trenger du for å utvikle følelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva må være til stede for at du skal få lyst på et langvarig forhold? For at du skal føle at du har funnet den rette?

Anonymkode: 129e7...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først trenger jeg å være tiltrukket. Så trenger jeg å kjenne at det er trygt å slippe følelsene fri. 

Anonymkode: 83829...c5e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være fysisk attraktiv. Vi må ha oppmerksomheten rettet mot hverandre. Det må føles godt og naturlig å holde rundt henne, å kysse og å ha sex. Samtalen må flyte naturlig og vi må kunne være uenige. Hva som skjer ut over det vet jeg ikke. Enten så skjer det eller så skjer det ikke.

Anonymkode: 641e2...70d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må se bra ut og en personlighet som matcher min. Det er ikke mer komplisert enn det. Hvis jeg skal være med henne langsiktig så må vi nyte hverandres selskap.

Anonymkode: 64c12...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt ansikt, vise med berøring at hun er oppriktig interessert. Smil, ta meg på armen,  uttrykke at jeg betyr noe så er jeg solgt.

Anonymkode: 5ce7e...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Suger hun er det en win

Anonymkode: f0b48...9ad

Suger ikke alle damer?

Anonymkode: b4d09...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Suger ikke alle damer?

Anonymkode: b4d09...b6d

Ikke jeg. Kan være det finnes en mann jeg liker nok for det. Men til dags dato har jeg aldri et sekund av mitt liv hatt lyst.

Er villig til å være singel for å slippe. 

Anonymkode: 43ceb...01d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ikke jeg. Kan være det finnes en mann jeg liker nok for det. Men til dags dato har jeg aldri et sekund av mitt liv hatt lyst.

Så du suger den riktige mannen, men ikke hvem som helst. Det er jo ganske normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du suger den riktige mannen, men ikke hvem som helst. Det er jo ganske normalt.

Takk for det, føler meg unormal som ikke har hatt lyst enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er helt greit å ikke like oralsex. Litt synd at så mange ser på det som en dealbreaker nå.

Anonymkode: ec934...df3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygghet. Hun må selvfølgelig være attraktiv. Men så langt i livet så er det at hun kan gi et stabilt godt forhold. Jeg har barn, så jeg må jo vite at hun kommer overens med barna, og at vi kan utvikle en fin fremtid sammen. Hvis ikke så er det jo ikke noe å satse på. Når man var ung, så var det bare nok at hun var attraktiv. Men nå er det en fremtid som er attraktivt. 

Heldigvis er jeg så heldig at jeg var en vakker og nydelig kone, og vi har utviklet et så bra liv sammen der vi har økonomisk trygghet, barna våres på hver kant går sammen som de er ekte søsken. Det mest attraktive er at vi har et veldig godt liv sammen, der begge gjør en god innsats for at den andre skal ha det bra. Kroppen hennes har vært der hele tiden, men om mulig blir jeg bare mer glad i henne hver eneste dag etterhvert som hverdagslivet vårt går sin vante gang. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må du ha hjelp for å få en mann tilteukket? Er det sånn nordmenn gjør? Manipulerer hvem de er og om 5 år er det sanne jeg? Er ikke rart det er masse skilmisser i landet 😂 vær deg selv

Anonymkode: 5688e...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må du ha hjelp for å få en mann tilteukket? Er det sånn nordmenn gjør? Manipulerer hvem de er og om 5 år er det sanne jeg? Er ikke rart det er masse skilmisser i landet 😂 vær deg selv

Anonymkode: 5688e...a47

Sto det, dokumentert: Hilsen alle nordmenn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...