Gå til innhold

Dere som smeller fyrverkeri.Tenker dere på alle dyrene som lider denne dagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar med en saftig burger og sender opp noe fyrverkeri. 

Anonymkode: 7d0ae...fad

• Liker 16
Skrevet

Egentlig ikke...har selv hund og katt som sover igjennom alt.. her vi bor har vi soner hvor vi får lov å fyre opp og hvor vi ikke får lov å fyre opp

Vi har barn og bruker bare fontener 

• Liker 11
Skrevet

Nei, det gjør disse rakett-egoistene selvsagt IKKE.

Men folk flest bryr seg filla om dyrs lidelser. Bortsett fra søte kjæledyr, da. Hyklersk så det holder!

Anonymkode: 188e7...4fc

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

De tenker vel at en gang i året får dyrene tåle. At andre gjerne fyrer opp i både timer og dager før/etter spiller heller ingen rolle ser det ut til 

Anonymkode: 0ed74...914

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde man bare sent opp kl 00.00, men her har det vært fyrverkeri jevnt siden kl 17.00. 

Anonymkode: 8381e...044

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker folk som holder hunder i fangenskap i små leligheter i sentrum og bruker titusenvis av kroner på kjæledyr at de kunne brukt pengene på å hjelpe fattige i Norge og i andre land i stedet....

... og ute i det ville livet - ville dyr blir spist i hjel av parasitter, revet opp av rovdyr... og dør stort sett pinefull død.

... jeg liker fyrverkeri.

Anonymkode: d29f6...05f

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Nå er jeg ansvarlig dyreeier. Alle kattene er inne, alle vindu er lukket. Vi kan ikke nekte eller forby fyrverkeri. Men vi kan prøve å ta vare på dyrene. Min søster pleier å reise på hytta. Hun har 2 hunder. Akkurat nå er jeg så heldig at jeg har kattene på inne. De ligger i sengen min, den tryggeste plassen de vet om. 

• Liker 8
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg så en veldig forvirret småfugl på første nyttårsdag i fjor, tydelig at den var skremt vekk fra der den var vandt til å være. Når man først begynner å tenke på dette så blir det umulig å sende opp fyrverkeri. 

• Liker 20
  • Hjerte 12
Skrevet

Jeg tenker på dyrene. Ble lei meg da jeg så ut vinduet i sted. Fuglene flyr vettskremte og helt retningsløst panisk i alle retninger.

Vi mennesker er det verste denne planeten har fått påført.

Dette er ikke feiring, det er tortur av det levende livet vi har rundt oss :( 

Anonymkode: 92f28...505

• Liker 32
  • Hjerte 4
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tar med en saftig burger og sender opp noe fyrverkeri. 

Anonymkode: 7d0ae...fad

Ok, lille klovnen🤡

Anonymkode: cd471...711

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

På vegne av alle dyr; fuck you so very much🖕🖕🖕🖕🖕alle dere idioter som skyter opp raketter. Håper karma biter dere i rævva🖕

Anonymkode: cd471...711

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Har aldri kjøpt raketter, ser ikke noe grunn til det, med eller uten tanke på dyrene. 

Anonymkode: 0f733...ae0

• Liker 5
Skrevet

Sender ikke opp raketter nei. Kaster ikke bort penger på det 

Anonymkode: ea301...73b

• Liker 5
Skrevet

Påstanden er tilbakevist …. 

Anonymkode: 4dc37...98d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Så at noen butikker ikke solgte fyrverkerier på grunn av dyrene. Tror fyrverkeri blir dimmet bort fordi det blir litt flaut å holde på sånn, sett på som lite intelligent og harry. Tror også at det blir forbud ettervært. :tommelopp2:

Trist at det vil ta litt tid men definitivt på vei dit nå.

Anonymkode: 2b303...915

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Vi så nettopp et vettskremt rådyr løpe gjennom nabolaget. Får jo vondt av dyra, stakkars. Vi har ikke sendt opp noe på mange år.

Anonymkode: 2318c...401

• Liker 7
  • Hjerte 9
Skrevet
Helene skrev (21 minutter siden):

Nå er jeg ansvarlig dyreeier. Alle kattene er inne, alle vindu er lukket. Vi kan ikke nekte eller forby fyrverkeri. Men vi kan prøve å ta vare på dyrene. Min søster pleier å reise på hytta. Hun har 2 hunder. Akkurat nå er jeg så heldig at jeg har kattene på inne. De ligger i sengen min, den tryggeste plassen de vet om. 

Selvfølgelig kan man forby fyrverkeri 

Anonymkode: 407fa...926

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Alle dyrene i skogen.fugler. Alle som blir skremt for livet fordi du skal ha det litt morro.

Anonymkode: aa814...4ff

Hele tiden, utrolig vondt å se dyra få helt panikk, bare for at noen idioter må tenne på pengene sine...

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...