Gå til innhold

Møkka nyttårsaften. krangel mellom mann og mamma

Gjest Paradisetmitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen din virker jo helt tilbakestående, hva faen haha. Er jo ikke rart hun ble forbanna. Hvordan kan man finne på å komme med en sånn kommentar? 

Er han litt utviklingshemmet?

Anonymkode: 92acc...c2a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mannen din virker jo helt tilbakestående, hva faen haha. Er jo ikke rart hun ble forbanna. Hvordan kan man finne på å komme med en sånn kommentar? 

Er han litt utviklingshemmet?

Anonymkode: 92acc...c2a

Om svigermor stadig hadde gnaget på noe, og forsøkt å få inn poeng i form av "gi oss en tur", så hadde nok også jeg kommet med et stikk tilbake.. 

Anonymkode: 32041...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utrolig sært å ikke invitere sin mor i bryllupet. Uansett er det din mann som oppfører seg som en tulling her, han bør unnskylde før hun drar. 

Anonymkode: 1a417...b65

Kutt ut! Vi vet ikke hva som har pågått mellom ts og mammaen hennes, smen sårhet er neppe årsaken til at hun ikke ble invitert!

Anonymkode: 6bd14...5ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kutt ut! Vi vet ikke hva som har pågått mellom ts og mammaen hennes, smen sårhet er neppe årsaken til at hun ikke ble invitert!

*SÆrhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres like lite voksne ut både moren og mannen din.

Anonymkode: 6324f...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her får jeg et veldig sterkt inntrykk av at det ligger årevis med gamle problemer og gjærer i bakgrunnen. 

TS har vært uten kontakt med moren i mange år. Sånt skjer sjelden uten god grunn. Det er helt naturlig at det er sårt for TS' mor at hun ikke var invitert i bryllupet, men vi vet ikke hvorfor. Det er slett ikke sikkert at det er noe synd på denne moren. 

For alt vi vet skyldes mannens reaksjon at han hater å se på at kvinnen han elsker er i ferd med å bli dratt tilbake inn i et destruktivt mor/datter-forhold han trodde hun hadde kommet seg ut av. 

Anonymkode: 0db68...405

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din må seriøst skjerpe seg.

Dette er noe mellom deg og din mor - og han respekterer ikke at nå er ting bedre og dere ønsker komme videre. 

Angående tur: jeg tenker du bør ta en helg hos mora di for å reparere litt sammen alene? 

Jeg har reparert så godt det lar seg gjøre. Og da må man enten la fortiden ligge - eller - rydde litt opp først. 

Dette spolerte han totalt. Selvsagt fikk hun en reaksjon 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...