AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Personlig klarer jeg ikke å legge meg uten å ha noe lyd, men siden jeg har samboer så må jeg ha på meg høretelefoner. Jeg våkner med en gang det blir stille. Dette har blitt en så "dårlig" vane at jeg vet at når jeg våkner og skal snu meg, så må jeg også passe på å skifte øre på høretelefonene siden jeg bare har det på i det ene. Jeg bruker å ha på friends, big bang theory, kongen av queens og diverse andre komiserier. I tillegg er det viktig for meg å legge frem klær til neste morgen, ha vann på nattbordet, halsdrops.. Hva må du gjøre for å klare å sove? Anonymkode: 99bf3...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har det litt på samme måte som deg, men bruker ørepropper, men jeg klarer ikke ha ørepropper i det øret jeg har ned mot puta. Så jeg våkner når jeg snur meg for å måtte putte i det andre 😅 håpløst.. Noen ganger går hodet i tusen og jeg hører på podcast for å få sove. Dupper av og må skri av forså og ta i øreproppene. Begynte med dette etter jeg fikk barn og en snorkende mann. Anonymkode: 5f209...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:05 #3 Del Skrevet onsdag kl 10:05 Jeg er motsatt, våkner med en gang det er lyd. Jeg fokuserer på pust (roer ned), tar magnesium (gjør meg mer trøtt), og bruker innimellom ørepropper når jeg orker det. Anonymkode: 455ba...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:08 #4 Del Skrevet onsdag kl 11:08 Jeg må ha på luftrenser, altså setter den på lyd en så jeg hører motoren, klarer ikke å sovne ellers, kan ikke ha det stille. Anonymkode: bf65c...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå