AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Kan dere beskrive akkurat hvor fantastisk det er, slik at jeg blir inspirert? For jeg får det ikke til.... Anonymkode: 3932d...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Det er deilig å sove og å våkne uthvilt. Anonymkode: 507e1...b49 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg elsker å våkne tidlig, gjerne sånn 5-6 før de fleste andre, og føler meg så uthvilt og motivert for dagen. Men selv det er ikke nok til at jeg greier å legge meg tidlig over tid. Anonymkode: 218a7...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Har du små barn og vært på reise? Man sover ofte dårlig i flere dager, og hele familien er trøtt og sliten. Men så kommer øyeblikket når dere endelig er hjemme igjen – til din egen seng, egen dyne og egen pute. Og du vet at mannen din skal ta seg av barnet neste morgen, så du kan sove lenge. Det finnes ingenting som kan måle seg med følelsen av å legge seg tidlig etter en slik periode. Bare prøv. Anonymkode: 42e66...c7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er deilig å sove og å våkne uthvilt. Anonymkode: 507e1...b49 Det har da ikke noe å gjøre med hvor tidlig man legger seg, men med hvor lenge man sover Anonymkode: c216a...457 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er deilig å sove og å våkne uthvilt. Anonymkode: 507e1...b49 Det gjør jeg og og jeg er B menneske og nattugle som elsker å legge meg seint men jeg begynner på jobb kl 16 i hverdagen og kan sove lenge i hverdagen dag. Null stress. Altså det du nevner har null betydning for hvorfor det skulle være fantastisk å legge seg tidlig. Anonymkode: 3c349...5de 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg legger meg kl 22, men kan glatt legge meg mellom 19.30 og 21.30 når jeg er alene. Hvis jeg legger meg veldig tidlig, sovner jeg, men har flere oppvåkninger enn omk eg legger meg kl. 22. Synes likevel det er deilig å sjekke klokka, registrere jeg bare kan snu meg rundt og sove videre. Det er bare helt utrolig deilig å føle hvor mye mer energi, utholdenhet og tålmodighet jeg har etter 9,5 t søvn ifht 6,5. Hvis ingen hindringer som. barn, bikkjer. jobb eller mann hindrer deg, sett alarm på 21.45, f gå på badet, puss tenner, set kl på 6 (7)) hver dag. 6. Anonymkode: 64022...a75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:53 #8 Del Skrevet onsdag kl 06:53 Det er jo godt fordi man er trøtt. Merker at alt kroppen vil er å sove, man er helt avslappet, og hodet er helt tomt for tanker. Da er det veldig godt å bare krype under dyne og lukke øynene. Går som regel maks 20 sekunder før jeg sovner, husker aldri tiden fra jeg legger hodet på puta til jeg sovner. Anonymkode: 3a0ee...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet onsdag kl 07:00 #9 Del Skrevet onsdag kl 07:00 Det som er fantastisk, er vel det å kunne legge seg når man er så trett at bare øynene glipper. Og det er deilig å være uthvilt om morgenen. Hvis du ønsker å ville legge deg tidligere, ville jeg tro du skal begynne med å stå regelmessig opp veldig tidlig, sånn t du blir ordentlig trett til kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:03 #10 Del Skrevet onsdag kl 07:03 Legger meg mellom 20-21, og er oppe 5-6-7 hver dag. Uansett helg eller ferie. Jeg har slitt med insomni, men kom meg ut av det for 3 år siden. Jeg holder på de rutinene som fungerer for meg. Det positive ved å legge seg tidlig er at jeg alltid er uthvilt, jeg har energi til dagen etterpå. Unngår snacks-spising på kvelden foran tv. Jeg nyter stillheten når jeg er oppe tidlig i helger og ferier, som nå 💖 Drikker kaffe, scroller, bretter klær, fyrer i ovnen og har me-time. Anonymkode: 4afcc...061 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 07:05 #11 Del Skrevet onsdag kl 07:05 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det har da ikke noe å gjøre med hvor tidlig man legger seg, men med hvor lenge man sover Anonymkode: c216a...457 Men da sover man jo lengre men våkner til høvelig tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet onsdag kl 07:06 #12 Del Skrevet onsdag kl 07:06 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er deilig å sove og å våkne uthvilt. Anonymkode: 507e1...b49 Dere våkner jo aldri uthvilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet onsdag kl 07:08 #13 Del Skrevet onsdag kl 07:08 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Legger meg mellom 20-21, og er oppe 5-6-7 hver dag. Uansett helg eller ferie. Jeg har slitt med insomni, men kom meg ut av det for 3 år siden. Jeg holder på de rutinene som fungerer for meg. Det positive ved å legge seg tidlig er at jeg alltid er uthvilt, jeg har energi til dagen etterpå. Unngår snacks-spising på kvelden foran tv. Jeg nyter stillheten når jeg er oppe tidlig i helger og ferier, som nå 💖 Drikker kaffe, scroller, bretter klær, fyrer i ovnen og har me-time. Anonymkode: 4afcc...061 Du må enten være pensjonist eller ubehandlet deprimert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet onsdag kl 07:16 #14 Del Skrevet onsdag kl 07:16 Macro skrev (6 minutter siden): Du må enten være pensjonist eller ubehandlet deprimert. Jeg er ikke AB du kommenterte, men lurer veldig på hvorfor du mener dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:20 #15 Del Skrevet onsdag kl 07:20 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har da ikke noe å gjøre med hvor tidlig man legger seg, men med hvor lenge man sover Anonymkode: c216a...457 Man kan ikke sove lenge når man skal få unger på skolen og seg selv på jobb. Jeg er vant til å stå opp tidlig og våkner tidlig av meg selv, og da er det godt å ha lagt seg tidlig. Man føler seg mer opplagt og dagen blir bedre da. Når man sover til langt på dag så blir dagen ødelagt synes jeg. Anonymkode: 853b8...8b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:30 #16 Del Skrevet onsdag kl 07:30 Macro skrev (24 minutter siden): Dere våkner jo aldri uthvilt? Vi våkner alltid uthvilt. 😄 Anonymkode: 6bc88...559 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet onsdag kl 07:36 #17 Del Skrevet onsdag kl 07:36 Jeg legger meg kl 20 og står opp 06-07. Det er veldig deilig. Jeg liker morgenen bedre enn kvelden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:42 #18 Del Skrevet onsdag kl 07:42 For meg er det bare slik jeg er skrudd sammen. Jeg blir fryktelig kveldstrøtt. Så rundt 21 er jeg helt ferdig. Legger meg ca 21.30-22.00 hverdag som helg. Men dette er jo kun fantastisk for meg fordi det er slik min døgnrytme er, hvis din indre klokke er stilt annerledes er jo det helt OK. Anonymkode: 59315...5cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:51 #19 Del Skrevet onsdag kl 07:51 Macro skrev (36 minutter siden): Du må enten være pensjonist eller ubehandlet deprimert. Det var en merkelig påstand. Jeg har tilsvarende søvnrytme som den du siterer og er hverken pensjonist eller deprimert. Tvert om, da jeg var deprimert hadde jeg store søvnproblemer. Det regelmessige søvnmønsteret hjelper å holde depresjonen borte og jeg fungerer mye bedre i i jobben, som krever både konsentrasjon og emosjonell tilstedeværelse. Anonymkode: bdbbd...1fe 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:58 #20 Del Skrevet onsdag kl 07:58 Macro skrev (47 minutter siden): Dere våkner jo aldri uthvilt? Hvem er dere? Jeg våkner ofte uthvilt. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det gjør jeg og og jeg er B menneske og nattugle som elsker å legge meg seint men jeg begynner på jobb kl 16 i hverdagen og kan sove lenge i hverdagen dag. Null stress. Altså det du nevner har null betydning for hvorfor det skulle være fantastisk å legge seg tidlig. Anonymkode: 3c349...5de Jeg jobber 8-16, 30 minutters reise til jobb og har to barn som skal leveres i barnehage, så må legge meg tidlig for å være uthvilt. Vil tro de fleste starter tidligere på jobb enn deg og derfor må legge seg tidlig for å være uthvilt. Anonymkode: 507e1...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå