Gå til innhold

Parenthood

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne har jeg kost meg med i julen, en litt sånn feelgood serie, rart at jeg ikke har hørt om den før.

Den handler om fire søsken Braverman og deres familier barn og besteforeldre. Litt amerikansk og sukkersøt, men tar opp mange fine temaer og den er fra vestkysten så du får ikke den dobbeltmoralske amerikanske stilen heller.

Anonymkode: aabd3...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

000VF000 skrev (1 time siden):

Serie? Jeg trodde du mente filmen med Steve Martin 🤨 (kongefilm)

IMG_4410.jpeg.93af041e68d8356cb9a2e937895c157f.jpeg

Når noen skriver serie, mener de ikke filmen med samme navn. 

sett serien flere ganger, koselig serie. Litt overveldende amerikansk til tider, men det går stort sett an å se forbi.

Anonymkode: 1bd09...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er serie ja. Fra et litt sånn bohemmiljø i Berkley. Veldig fin feelgood serie, litt sukkersøt. Det er sjelden noe som går virkelig galt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sukkersøt ja - men går an om man ikke har noe annet på gang (som jeg ikke hadde nå :) ) - en av søstrene er ganske lik den rollefiguren hun hadde i Gilmore Girls, litt samme type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (1 time siden):

Litt sukkersøt ja - men går an om man ikke har noe annet på gang (som jeg ikke hadde nå :) ) - en av søstrene er ganske lik den rollefiguren hun hadde i Gilmore Girls, litt samme type.

Ja det er akkurat det, hun synes jeg er en litt flat og urealistisk karakter. Sitter fast i tenåringslivet som 40+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...