Gå til innhold

Sex for aller første gang som voksen (over 30 år)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 30 år som aldri har hatt sex før, lurer på hvilke tips og råd folk har for at den første gangen skal bli så bra/ok som mulig?

Anonymkode: 61554...94b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jo du 30 år og har sikkert noe erfaring på egen hånd. 

Men det gjør mindre vondt av å være våt. Kanskje åpenbart men jeg visste ikke det min første gang. 

Ikke gjør noe du ikke har lyst til. 

Det er ikke sikkert du liker det, men det kan være snakk om at du ikke liker dem, ikke at du aldri vil like sex.

Anonymkode: 13616...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ligg med en som IKKE har peiling, Menn generelt sett er stor i ord og liten på jord... :P 

Finn deg en fyr som tar kvinnens orgasme som en utfordring og en selvfølge at du får den hver gang dere har sex. 

Anonymkode: 5e004...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær trygg på den du skal ha sex med, en som ikke er egoistisk men som tar seg tid med deg.

Anonymkode: 2274d...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 21.24):

Jeg er en kvinne på 30 år som aldri har hatt sex før, lurer på hvilke tips og råd folk har for at den første gangen skal bli så bra/ok som mulig?

Anonymkode: 61554...94b

vær deg selv og åpen for prat om hva du tenker.  Har du avtale med noen menn for treff da.  Viktig å snakke men han så du vet mest mulig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bite i puta og få det overstått? Er vel få kvinner som har bra sex første gangen?

Anonymkode: 7f718...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bite i puta og få det overstått? Er vel få kvinner som har bra sex første gangen?

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke skulle få en noenlunde bra opplevelse? En voksen kvinne, sammen med en voksen, og forhåpentligvis tålmodig mann. 

Anonymkode: a5f9c...03f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk glidemiddel om du ikke er våt nok. Vurder hvilken type prevensjon du ønsker skal brukes. Kondom er selvsagt det som anbefales mest. Lær hvordan kondom brukes. Ikke alle menn som er like påpasselig. Feks om den ikke holdes fast når han trekker seg ut etter orgasme så kan en risikere at den glir av og du blir utsatt for sæd og graviditet. 

Vær klar over hva du liker og ikke liker. Du vet selvsagt ikke alt enda siden du ikke har hatt sex. Men du vet gjerne om du liker rolig stimulering av klitoris eller får vondt i livmortappen når en dildo treffer for langt og hardt. Det er alltid lov å si ifra underveis. Kanskje kjennes noe bra ut først, for så å ikke føles så bra likevel. 

Jeg ville informert partner om at jeg ikke hadde hatt sex før. Så kan han vise ekstra hensyn. Hensyn bør tas uansett. Men har man hatt en del sex så vet man gjerne hvilke stillinger man liker, man er kanskje litt mer rett på sak, tror den andre forstår hva du ønsker/hinter til osv. men så er det kanskje ikke tilfellet. 

Anonymkode: 97b5c...713

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Høres traumatiserende ut. For meg var det kjedelig første gang, men ikke skummelt og han var ikke hensynsløs eller gjorde hva enn som du får det til å høres ut som.

Var forsiktig og kortvarig.

Anonymkode: 13616...06c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...