AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Nytt år, ny mulighet som mange sier. Jeg syns tanken med nyttårsforsett er litt teit - man trenger ikke å vente ett helt år med å endre seg, men samtidig så kan det være fint å starte med "blanke" ark. Litt som når man var student og vendte tilbake til skolen etter sommerferien, med mer motivasjon og klar for å levere bedre resultater. I år har jeg noen nyttårsforsetter som jeg virkelig håper at jeg klarer å gjøre om til en del av meg. 1. Være flink på hudpleie, spesielt da jeg har investert i ekstremt bra og ganske så dyr hudpleie - synd å se produkter bli ødelagt, gå ut på dato og ikke minst se huden bli så uren og dårlig. 2. Trene og spise sunnere. Nå passer jeg dessverre bare 1 bukse, noe som er dumt da jeg har over 20 bukser. Så å gå ned i vekt er en prio. 3. Ikke dele så mye av alt man gjør på sosiale medier. 4. Holde suksess og annet for seg selv 5. Jobbe enda hardere og spare mer (2024 var det beste året mitt så langt (økonomisk), men også ett år hvor jeg brukte ENORMT mye penger). 6. Reise minimum 3 ganger i løpet av året - helst til nye steder. 7. Være god og takke Gud for alt. Anonymkode: da58b...6b7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Spise mer sånn at jeg klarer å legge på meg 10 kg. Trene, men da ved hjelp av fysioterapeut. Få fart på strikkingen sånn at jeg klarer å fullføre en genser. Rydde, kaste og gi bort. Har alt for mye hjemme. Finne tilbake gleden med å lese. Tilbringe mer tid med familien. Anonymkode: 363b5...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Det er ikke noe enten eller. Jeg setter meg mål i løpet av året også. Nyttårsforsett kan være bare videreføring av gode nye vaner eller noe nytt. Det jeg ønsker for neste år er å ta noen grep for å bedre helsen min. Jeg må ta det litt steg for steg og er nå klar for neste. Jeg skal videreføre gode treningsrutiner. Jeg skal passe på å si de positive tingene jeg tenker om andre. Jeg skal lukke ørene for negative ting og fokusere på det positive. Anonymkode: 94b0e...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Få en nær venninne jeg kan finne på ting sammen med og ha fine samtaler med. Gjøre en innsats for å forsøke få en kjæreste (har aldri hatt kjæreste til tross for at jeg er over 30 år fordi jeg er så redd for å bli såret, ikke likt o.l, men jeg vil ikke ende opp med å angre på at jeg ikke levde livet fullt ut så skal virkelig gjøre en innsats for å finne noen nå). Ta mer bilder og videoer, og ta med kameraet mitt mer. Gå mer fjellturer, sove i telt og tenne bål. Klatre og buldre mer. Anonymkode: 0e28b...8d4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Være bare enda bittelitt snillere enn i år (det har jeg mål om hvert år!). Generelt bare være vennlig selv når, eller særlig når, det ikke frister! Redusere forbruk/innkjøp av klær. Helst kjøpe ingenting nytt, foruten undertøy ved behov. Har allerede meldt.meg ut av alle former for nyhetsbrev og reklame fra nettbutikker Bruke mer tid uten "støy" - i form av skjerm, podcast, lyd/skjerm generelt Gjøre mer "ikke-hverdagslig". Generelt være mer med på ting ja den siste tiden har sagt nei til veldig veldig mye Skrive! Har en drøm om å gi ut bok, har skrevet tre romaner,.men mister motet før jeg tør finskrive dem og faktisk forsøke å kontakte forlag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøydiss Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Rydde, gi bort, selge og kaste slik at ingen må rydde gjennom skrot når jeg dør. Skrive testament. Reise litt mer til utlandet. Få meg en jobb. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Hva jeg skal endre på: Skal få meg en jobb til høsten (har kun jobbet sommer de siste årene). Skal spare penger (står på 0) Skal kjøpe flere julegaver neste år (i år ble det få) Skal bli en bedre kone. Skal ikke overspise Anonymkode: 47bce...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Kanskje lese i Bibelen litt oftere. Anonymkode: 892f6...c83 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 - Kjøre opp. - Bedre mental helse. - Gå mer tur. - Mer yoga. - Fullføre et kreativt prosjekt jeg har og alt det innebærer. - Noen flere trenings mål, som å komme nærmere spagaten. - Bli flinkere til å danse. - Være mer tilstede i øyeblikkene. - Scrolle og dagrdømme mindre. - Venner, kjæreste, eller begge. (Men det er mer et ønske enn et mål)(Føler jeg må bli ferdig med en del av målene først) - Kanskje begynne med enda et kreativt prosjekt. Å sikkert mer også. Har bulletin journalen, elsket å skrive ned mål. Håper bare jeg er flinkere og endelig klarer å bli en mer selvstendig kvinne og skape et rikere liv av opplevelser. Anonymkode: 67acd...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): - Kjøre opp. - Bedre mental helse. - Gå mer tur. - Mer yoga. - Fullføre et kreativt prosjekt jeg har og alt det innebærer. - Noen flere trenings mål, som å komme nærmere spagaten. - Bli flinkere til å danse. - Være mer tilstede i øyeblikkene. - Scrolle og dagrdømme mindre. - Venner, kjæreste, eller begge. (Men det er mer et ønske enn et mål)(Føler jeg må bli ferdig med en del av målene først) - Kanskje begynne med enda et kreativt prosjekt. Å sikkert mer også. Har bulletin journalen, elsket å skrive ned mål. Håper bare jeg er flinkere og endelig klarer å bli en mer selvstendig kvinne og skape et rikere liv av opplevelser. Anonymkode: 67acd...4c7 Bullet journal* Anonymkode: 67acd...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 Bli ett bedre menneske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Øverst står å ta bedre vare på meg selv og slutte å være flink pike! Se nærmeste familie oftere. Trening etter å ha vært syk noen år slik at kroppen klarer/er i stand til det jeg ønsker. Legge på meg noen kilo! Anonymkode: 363b5...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Bruke mindre tid på SoMe og mer tid på bøker! Spise mindre sjokolade og trene 3 ggr i uka. Ikke overtenke så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 -spare mer penger -ta vare på meg selv -si mer nei, sette grenser -mindre tid på mobil, sosiale medier osv - være mer takknemlig💞 Anonymkode: 66a76...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 Vil gjerne skifte planet i det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #16 Del Skrevet 31. desember 2024 1. Trene og spise sunnere 2. Ikke bruke mer enn ytterst nødvendig penger på mat og klær 3. Ikke være så lett på tråden ( slutte å pule kjipe menn) 4.. lese mer 5. Slutte å henge på KG Anonymkode: 629b3...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #17 Del Skrevet 31. desember 2024 Ønsker å bli pensjonist, rentenist eller quiet quitter. Anonymkode: d7851...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 31. desember 2024 #18 Del Skrevet 31. desember 2024 Redusere energidrikke betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crab_Nebula6523 Skrevet i går, 08:06 #19 Del Skrevet i går, 08:06 Redde så mange insekter🦋🐝🐛🐞🐜🪲 som mulig ved å plante så mange blomster/stauder som det bare er plass til hos meg. Har begynt å så allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:51 #20 Del Skrevet i går, 15:51 Så fint å lese dere fortsetter og mål for 2025! Jeg liker å ønske meg ting for tiden fremover, det har en mer positiv assosiasjon hos meg, samtidig som den bevisstgjør hva jeg jobber mot. Så her er mine ønsker og mål for 2025 🥰 Å være mer sosial: - Møte og ringe familiemedlemmer oftere, inkludert invitere mine foreldre på besøk en helg, og reise dit en eller to ganger - Jeg drømmer sånn om å få en ny venn eller noen nye bekjente - Møte kjæresten min regelmessig, finne på mer gøy sammen, snakkes oftere på telefon Har følt meg ensom og isolert det siste året, så mitt største ønske handler om å snu på det, og å kjenne at mine sosiale behov blir dekket, at jeg får nok påfyll der. Jeg liker å tallfeste slike planer, hva må til for at jeg tror jeg skal kjenne meg tilfreds liksom. Da blir det så mye enklere å jobbe mot også. Jeg ønsker å reise på en ferie! I 2024 var jeg på en liten to-dagers ferie til nabo-byen, det var helt fantastisk. I 2025 satser jeg på å gjennomføre det samme, + de turene til mine foreldre, og kanskje til og med en sommerferie av noe slag, med 5 dager. Jeg har troa. Jeg ønsker meg mer tillit, å gi slipp på kontrollen og flyte mer med, ikke streve så hardt hele tiden, tenke "it gets to be easy for me". Jeg ønsker å utforske del-arbeid, og ta ledelse i eget liv! Jeg gleder meg sånn over et nytt år. Godt nytt år ❤️ Anonymkode: 536c2...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå