AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Det verste jeg vet er sånne tynne laken på hotell, og de gangene jeg har vært på Gran Canaria har jeg fått det. Syns det er vanskelig å se på bildene av hoteller om det er ordentlig dyner. Noen som har vært der i det siste og fått normale tykke dyner som vi har i Norge? Med basseng og som er litt fint? Trenger ikke være luksus men bare at det er litt hyggelig og rent Anonymkode: 88e88...385 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Det tror jeg ikke du finner. Anonymkode: 3dc33...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Da må du nok ha med selv.. Anonymkode: 87bb1...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du nok ha med selv.. Anonymkode: 87bb1...863 Mener du det? Bruker de ikke dyner? Er jo kaldt der på natta. Jeg har så klart spurt i resepsjonen om de har dyner men de ser bare rart på meg. Fikk et ekstra laken liksom.. Hvis jeg må ha med egen dyne blir jo det mye bagasje å drasse på. Til og med i Singapore fikk jeg ordentlig dyne, og der er det jo grisevarmt. Anonymkode: 88e88...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Vært i mange hoteller og leiligheter i Spania og tror jeg aldri fått dyne. Tror dette er for det er mer jobb å måtte vaske dyner og tørke de en et laken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg var på et Ving-hotell på Tenerife tidligere i år og der var det vanlige dyner på alle sengene. Sunwing et eller annet. Anonymkode: 3e1a2...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Når på året har du vært der før? Vi er der rett som det er på vinteren og har alltid fått dyne:) Men vi bor alltid på samme sted da, rett ved den norske skolen! Der er det stille og rolig også:) Anonymkode: b76eb...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #8 Del Skrevet 31. desember 2024 Du får vanlig dyne på Lopesan Baobab mener jeg. Men ligger i Meloneras da. Nydelig hotell, som kan anbefales! Anonymkode: 26435...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 31. desember 2024 #9 Del Skrevet 31. desember 2024 Vi fikk dyne på dette hotellet hvertfall, mulig fordi det er drevet av en dansk dame😅☺️http://dorado-beach.la-playa-de-arguineguin.hotels-gran-canaria.net/en/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg synes overskriften var så søt ❤Har ikke vært på Gran Canaria siden jeg var barn, så kan dessverre ikke hjelpe, men jeg er helt enig i at søvnen er bedre med dyne enn med laken+sengeteppe. Anonymkode: 7e6de...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har faktisk kjøpt billige sommerdyner og vakuumpakket de og dratt med meg til Granka, - for alt er er bedre enn ett tynt laken. De tar ikke mye plass vakuumpakket, og veier nada. Må innrømme att de ikke blir med hjem, så er du heldig så ligger det ei slik dyne i ett skap på hotellet etter meg Anonymkode: 66b9a...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. desember 2024 #12 Del Skrevet 31. desember 2024 Sunwing Arguineguín har dyner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Vi lå på Cristobal HD i Playa Del Ingles. Mener det var dyne der, for jeg likte godt å sove der. Er også avhengig av å sove i dyne Anonymkode: 9e5dd...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 Vi var nylig på Servatur Puerto Azul. Der var det ordentlig dyne (og fint hotell forøvrig). Anonymkode: b26d7...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #15 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det verste jeg vet er sånne tynne laken på hotell, og de gangene jeg har vært på Gran Canaria har jeg fått det. Syns det er vanskelig å se på bildene av hoteller om det er ordentlig dyner. Noen som har vært der i det siste og fått normale tykke dyner som vi har i Norge? Med basseng og som er litt fint? Trenger ikke være luksus men bare at det er litt hyggelig og rent Anonymkode: 88e88...385 Sunving, Villa Del Mar, Green beach. Alternativt ta dyne med deg, eller kjøp der nede og glem den på hotellet. Anonymkode: 3b59d...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:21 #16 Del Skrevet onsdag kl 19:21 Sunwing Seafront har dyner ja. Anonymkode: f7cc3...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 21.08): Det tror jeg ikke du finner. Anonymkode: 3dc33...a97 Var på et Sunwing-hotell senest i sommer med vanlige dyner. Anonymkode: 8359f...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå