AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Har en 14-åring og har de siste årene slitt mye med å finne glede i å være alene med barn. Noe kommet vel naturlig, med at barnet blir eldre og mer selvstendig, og jeg har ikke samme energinivå lenger. Vi er en liten familie, og høytid er "stusselig". Jeg synes jul er bare mas og utgifter, og det handler om å "komme seg gjennom". Ingen glede av tradisjoner, baking eller hva folk pleier å gjøre.. Personlig ville jeg heller vært på jobb enn hjemme. Har noen dager fri nå, som jeg tenkte vi skulle gjøre ting sammen ute/hjemme. Men ungdommen vil heller sove hele dagen, sitte i tlf med venner, sminke seg i timesvis. Det er så lite interesse fra henne, at jeg også mister helt "piffen" til å gjøre noe med henne. Når jeg har fri i helger, vil hun gjøre alt annet enn å være med meg, så jeg prioriterer heller å jobbe en del, enn å sitte hjemme å vente på henne. Hvis jeg én helg velger å møte noe venninner, er det ramaskrik for at jeg "aldri gjør noe med henne".. Ender med at jeg går med konstant dårlig samvittighet for at ingenting er "bra nok". Flere som føler det sånn? Anonymkode: 3a4ad...3ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Vanlig tenåringsatferd. Spør henne hva hun vil? Så kan hun ikke sutre så mye ihvertfall Anonymkode: 0d9c4...90f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Del Skrevet 1. januar Hold ut og behold fatningen, noen få år igjen Tenåringer syns mye er urimelig og urettferdig men det roer seg Anonymkode: 8ee6b...194 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå